2dehands Iphone ITUNES code?

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

2dehands Iphone ITUNES code?

Berichtdoor sara--ke » zo 13 nov 2011, 22:31

Ik had graag een tweedehands iPhone willen kopen aangezien het toch een mooi prijsverschil geeft, en op deze vind ik dan garantie en alles nog dus allemaal mooi en wel

maar is het dan te mooi om waar te zijn? want nu krijg ik te horen dat als de andere persoon een account heeft aangemaakt op itunes en toestel heeft geregistreerd vanaf dan pas de garantie loopt bij APPLE? en dat persoon van wie de toestel eerst was ook een code ofzo aan mij moet geven voor itunes om mijn iphone te kunnen resetten? maar dat is toch persoonlijk? however, ik weet dat als ik een iphone koop dat ik sowieso terug de fabrieksinstellingen terug ga proberen zetten kwestie van mijn eigen dingens erop te zetten maar kan het zonder die code? waarmee moet ik uitkijken? en wat moet ik weten aleer ik ga kopen? het is een tel dat geen jailbreak heeft gehad anders moet ik het niet

ps: het gaat om een iphone 4

ALVAST HEEL ERG BEDANKT!
sara--ke

Re: 2dehands Iphone ITUNES code?

Berichtdoor tminkels » wo 30 nov 2011, 16:55

heel goed!

je iPhone heeft een Electronic Serial Number (ESN). Dit is het unieke nummer van die iPhone. Vraag aan de verkoper of je dat nummer mag. Zo kan jij controleren of deze niet als gestolen is opgegeven.

Je kan gewoon je provider bellen om te checken of de iPhone die je wilt kopen, als gestolen opgegeven is.

Bewaar voor de zekerheid de 'overeenkomst' van je aankoop, zodat je altijd achteraf kan zeggen dat je hem gekocht hebt, mocht de verkoper hem toch als gestolen opgeven.

EDIT: je kan gewoon met iTunes het toestel leeg gooien met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord. hier heb je geen codes of wachtwoorden voor nodig.
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Keer terug naar iPhone algemene discussie