3gs te installeren met firmware

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

3gs te installeren met firmware

Berichtdoor pedrosan » ma 28 nov 2011, 23:44

Hallo,

Ik heb de instructie's gevolgd bovenaan deze topic (iphone-3gs-jailbreaken-unlocken-t1328.html), nieuwe firmware installen door samen op restore en optionstoets te drukken en de firmware van de 3gs te installeren die ik net gedownload had,
Nu jammer genoeg had ik al een firmware versie vroeger gedownload en deze geselecteerd nml, iPhone2,1_3.1.3_7E18_Restore.ipsw
Itunes vermelde dat deze firmware niet werk voor deze iphone. Geen probleem dacht ik, gewoon de juiste firmware installeren en opgelost,
Maar nu loopt mijn iPhone in een loopje en reageerd deze niet bij aansluiten van usb en op itunes krijg ik hem niet te zien waardoor ik hem ook niet installeren met de juiste firmware.

Kan iemand mij hierbij helpen?
Heb itunes al een keertje gesloten alsook de iphone ( door de power en select toets samen 10 seconden in te drukken) maar krijg geen resultaat of reactie, de iphone activeerd zichzelf terug en begint terug te loopen.

Bedankt alvast
Pedro
pedrosan

Re: 3gs te installeren met firmware

Berichtdoor tminkels » wo 30 nov 2011, 17:27

Als het goed is zou je met een 'reset' door de power en home knop 30 sec ingedrukt te houden, het toestel weer moeten kunnen zien in iTunes en restoren of updaten.

lukt dit?
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Berichtdoor pedrosan » za 03 dec 2011, 01:52

Ja, dit is gelukt, maar krijg ik geen stabiele firmware geinstalleerd, volg alshetjeblieft mijn andere topics om juist te vatten wat het probleem kan zijn.

thnx
Pedro
pedrosan

Berichtdoor tminkels » ma 05 dec 2011, 14:14

Pedro,

probeer eens iPhone2,1_5.0.1_9A405_Restore.ipsw te installeren met redsn0w via http://blog.iphone-dev.org/. Let wel op dat waarschijnlijk ALLES van je toestel af is, en alleen de standaard apps van Apple er op staan.

Als het goed is gebruikt hij de bestaande basebands, zoniet zal hij aangeven welke je nodig hebt. een goede Google search kan je helpen met de juiste basebands krijgen.

Laat even weten hoe het is gegaan?
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Keer terug naar Het Archief