3GS unlocken met baseband 5.13.04 en bootloader 6.4??

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

3GS unlocken met baseband 5.13.04 en bootloader 6.4??

Berichtdoor Nurves » wo 21 jul 2010, 10:21

Is het mogelijk om een 3GS te unlocken met de baseband 5.13.04 en bootloader 6.4?
Ik had namelijk een iPhone gekocht via marktplaats en er werd niets over jailbreak gezegd. Ik ging er vanuit dat het een Nederlands toestel was die niet gejailbreakt hoefde te worden, aangezien ik toch een t-mobile simkaart had.
Dus ik heb zonder nadenken de nieuwe software 4.0.1 erop gezet, terwijl eerst 4.0 erop stond en de simkaart gewoon werkte. Maar na de update kon dat niet meer en nu ben ik er dus achter gekomen dat het een toestel is dat uit Engeland komt en dat hij waarschijnlijk gejailbreakt en geunlocked was.
Is er iets aan te doen zodat ik wel weer kan bellen met de iPhone?

Alle hulp welkom!
Nurves

Re: 3GS unlocken met baseband 5.13.04 en bootloader 6.4??

Berichtdoor redcloud1 » zo 25 jul 2010, 21:35

hallo allemaal,
ik heb een lossen toestel gekocht op markplaats :) .
ik heb geprobeerd mijn iPhone te jailbreaken het was 1st 3.1.3 05.12.01,maar het bleef hangen :evil: tijdens het jailbreaken ik volgde een filmpje op youtube alles ging goed tot het ging rebooten :x ,en zat dus vast ik was met snowbreeze aan het gebruiken .
nu moest ik mijn firmware upgraden naar 4.0.1 baseband 05.13.04 bootloader 6.4.
is het nog mogelijk om het te unlocken :?: want ik heb een prepay gekocht om het te unlocken en zodat mijn Vodafone abonn.erin kan.
wie heeft voor mij linken om de software te vinden voor deze nwe firmware en bootloader.
gr
red
redcloud1

Keer terug naar Het Archief