Account aanmaken/invullen in AppStore zonder creditcard

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

Account aanmaken/invullen in AppStore zonder creditcard

Berichtdoor OSC4R » do 10 dec 2009, 22:45

Hallo daar!

Ik heb vanavond een iPhone 3GS 32GB zwart gekocht...nu wilde ik er wat apps op zetten via de AppStore. Een vriend van mij heeft al reeds een MobileMe account voor me aangemaakt zodat hij het familiepakket kon nemen. Nu moet het mogelijk zijn deze MobileMe gegevens als account in de AppStore in te vullen, alleen als ik dit doe vraagt hij om mijn creditcard gegevens en die heb ik niet. Ook als ik een nieuwe account aan wil maken vraagt hij hierom.
Volgens de supportpagina op de apple website staat dat er een knop 'geen' hoort te staan, voor als je geen creditcard hebt....maar die staat er dus niet.

Zou iemand me kunnen uitleggen hoe het wel werkt? Wil graag wat apps installeren maar dat moet toch ook mogelijk zijn zonder eerst een creditcard aan te vragen ;)
Alvast bedankt!
OSC4R

Re: Account aanmaken/invullen in AppStore zonder creditcard

Berichtdoor Bassie » do 04 maart 2010, 14:25

open op je PC iTunes
- ga naar appstore
- top gratis
- klik op koop
- nieuwe ID aanmaken
- let goed op: als je een betalings methode aan moet geven staat er in het bovenste rijtje "geen" maar die valt niet echt op.

alstu
Bassie

Berichtdoor cyprusweddingplanner » zo 03 jul 2011, 22:44

het is inmiddels juli 2011. Heb gisteren een iPhone 4 gekocht en het lukt dus niet om gratis apps te installeren z o n d e r cc gevens te vertrekken. De keuze 'geen' is kennelijk weggehaald. Iemand een suggestie?
cyprusweddingplanner

Berichtdoor elvis123 » di 26 jul 2011, 11:57

:D :D
elvis123

Keer terug naar iPhone algemene discussie