app voor fietsen en routes

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

app voor fietsen en routes

Berichtdoor Marijke » vr 28 mei 2010, 15:05

Ik ga binnenkort fietsen in Italië. Weet iemand een goede app waarop ik de route en tekst kan bijhouden? En heeft iemand ervaring hiermee?
Marijke

Re: app voor fietsen en routes

Berichtdoor ronald24e » ma 31 mei 2010, 20:32

Volgens mij kun je dit doen met runkeeper.
Heb er zelf geen ervaring mee maar er is een gratis probeerversie als het goed is dus kan je het altijd even proberen.
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor Marijke » ma 31 mei 2010, 21:00

Bedankt voor je reactie. Heb jij misschien wel ervaring met de batterijduur? Ik ben bang dat als ik een app voor routeplanning gebruik, de batterij na een aantal uren leeg is en dus de routeplanning niet meer werkt. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Groeten,
Marijke
Marijke

Berichtdoor ronald24e » ma 31 mei 2010, 21:12

Tja de batterijduur zal met gps wel redelijk snel gaan denk ik, ik weet ook niet hoelang je normaal gesproken onderweg bent.
Misschien is een externe batterij iets voor je, die klik je gewoon op je iPhone en heb je een extra accu waardoor de tijd (met een goede batterypack) wordt verdubbelt.
ronald24e
Beheerder

Keer terug naar Het Archief