Applicaties doen het niet meer...

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Applicaties doen het niet meer...

Berichtdoor Pinga » ma 08 sep 2008, 20:32

Alle applicaties uit de App-store geven van de ene op de andere dag geen sjoege meer.
Ik heb mijn iPhone al gerestored, ik heb applicaties verwijderd en opnieuw gedownload maar... Nog steeds niks. Als ik een app start dan lijkt 'ie even te laden maar valt dan gewoon weg. Dit geldt alleen voor de applicaties die ik in de app-store heb gekocht, ze hebben stuk voor stuk goed gewerkt (en genoeg geld gekost)! Iemand een soortgelijk probleem? Of liever nog: iemand een oplossing?
Groetjes,
Pinga
Pinga

Re: Applicaties doen het niet meer...

Berichtdoor borgqueenx » di 09 sep 2008, 17:15

Pinga schreef:Alle applicaties uit de App-store geven van de ene op de andere dag geen sjoege meer.
Ik heb mijn iPhone al gerestored, ik heb applicaties verwijderd en opnieuw gedownload maar... Nog steeds niks. Als ik een app start dan lijkt 'ie even te laden maar valt dan gewoon weg. Dit geldt alleen voor de applicaties die ik in de app-store heb gekocht, ze hebben stuk voor stuk goed gewerkt (en genoeg geld gekost)! Iemand een soortgelijk probleem? Of liever nog: iemand een oplossing?
Groetjes,
Pinga

Zie dit topic: storing-applicaties-t251.html

Slotje ;)
Afbeelding
borgqueenx
Beheerder

Keer terug naar Het Archief