Apps op computer downloaden

iPhone native applicaties die je kan installeren op je Apple iPhone via de officiele App Store.

Apps op computer downloaden

Berichtdoor maxievr » vr 10 jul 2009, 19:44

:?: Weet iemand hoe je apps die je op de computer gedownload hebt
over moet zetten naar je itouch of iphone? Of kan dat niet? :?:

Alvast bedankt...
maxievr

Re: Apps op computer downloaden

Berichtdoor DertKesh » do 16 jul 2009, 20:53

Je download de apps via iTunes Store. De apps worden gedownload naar iTunes.

Sluit je iPhone/iPod aan op je computer. Je ziet 'Programma's' staan aan de linkerkant. Klik op jouw iPhone/iPod. En klik vervolgens op de tabblad 'Programma's.

Je vinkt 'Programma's synchroniseren' en 'Alle programma's' aan.

onderaan klik je op Synchroniseren. De apps worden gesynchroniseerd naar je iPhone/iPod.

Het is verboden/illegaal om van internet apps te downloaden (die normaal geld kosten) en dus ook verboden om hierover vragen over te stellen!
Heb je vragen? Kom je er niet uit? Stuur een berichtje!
DertKesh
Beheerder

Berichtdoor Exploit22 » vr 31 jul 2009, 23:29

DertKesh schreef:Je download de apps via iTunes Store. De apps worden gedownload naar iTunes.

Sluit je iPhone/iPod aan op je computer. Je ziet 'Programma's' staan aan de linkerkant. Klik op jouw iPhone/iPod. En klik vervolgens op de tabblad 'Programma's.

Je vinkt 'Programma's synchroniseren' en 'Alle programma's' aan.

onderaan klik je op Synchroniseren. De apps worden gesynchroniseerd naar je iPhone/iPod.

Het is verboden/illegaal om van internet apps te downloaden (die normaal geld kosten) en dus ook verboden om hierover vragen over te stellen!

Hoi,

Kun je misschien een screenshot posten van het tabblad Programma's?
Die zie ik namelijk helemaal niet.

Mvg,

Exploit
Exploit22

Berichtdoor DertKesh » vr 31 jul 2009, 23:37

Hallo,

http://i32.tinypic.com/33k6lok.jpg

en het overzetten van apps/games is niet mogelijk, je maakt een iTunes account aan per iphone. Dus jij kunt jouw betaalde apps/games niet op de iPhone van een vriend(in) of kennis zetten.

Stel dat jij met het account van een ander inlogt en programma's syncht, dan ben je je eigen apps/games kwijt. En andersom precies hetzelfde.
Heb je vragen? Kom je er niet uit? Stuur een berichtje!
DertKesh
Beheerder

Berichtdoor Exploit22 » zo 02 aug 2009, 02:46

DertKesh schreef:Hallo,

http://i32.tinypic.com/33k6lok.jpg

en het overzetten van apps/games is niet mogelijk, je maakt een iTunes account aan per iphone. Dus jij kunt jouw betaalde apps/games niet op de iPhone van een vriend(in) of kennis zetten.

Stel dat jij met het account van een ander inlogt en programma's syncht, dan ben je je eigen apps/games kwijt. En andersom precies hetzelfde.

Ik zie dat hele tabblad Programma's daar rechts niet :roll:
Exploit22

Berichtdoor irenewie » do 10 nov 2011, 00:23

Ik heb via de pc apps gedownload en als ik ze op mijn iPhone wil zetten, (synchroniseren) krijg ik de melding dat sybchronisatie alle bestaande apps verwijdert van mijn iphone.
Hoe kan ik dat oplossen?
Ik krijg ook een scherm van itunes met mijn dedownloade apps en de medling dat ik ze naar mijn iphone kan slepen (iphone schermpje), maar die handeling is niet actief.
Hoe krijg ik die apps erop\?
alvast bedankt.
irenewie

Keer terug naar iPhone App Store Applicaties