Beste aanbieding iphone?

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Beste aanbieding iphone?

Berichtdoor Jeffrioo » ma 07 dec 2009, 03:11

Ik ben van plan een iPhone aan te schaffen maar ben benieuwd waar ik dat het beste kan doen met de beste aanbieding. Na wat surfen op het internet verschillende aanbiedingen gezien maar ook wel wat negatieve punten tegen gekomen. Zoals bij een defect aan de Iphone dan moeten ze zo een Iphone terugsturen naar Italie en dat kan dan 4 maanden duren.

Heb je dit gezeur dan allemaal niet als je hem gewoon direct bij T-Mobile aanschaft?

Want voor zover ik heb begrepen hebben zij (T-Mobile) een soort van een alleenrecht op het uitbrengen van de Iphone in NL?
Jeffrioo

Re: Beste aanbieding iphone?

Berichtdoor iPhoned » zo 10 jan 2010, 22:35

Beste jeffrioo,

Hieronder tref je een uitgebreid overzicht aan van alle shops die de iPhone aanbieden:
iPhone aanbiedingen

T-Mobile heeft inderdaad het exclusieve recht op de verkoop van de iPhone in Nederland.

Overigens kan je inmiddels bij een aantal andere winkels ook een iPhone kopen in combinatie met een Vodafone, KPN, HI of Telfort abonnement, zoals bij Phoneshop.
iPhoned
Beheerder

Keer terug naar Het Archief