Blackberry sim kaart in Iphone

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

Blackberry sim kaart in Iphone

Berichtdoor r-emco » wo 15 dec 2010, 18:21

heey,

het zou vast en zeker wel eens vaker gevraagd worden , maar ik vind niet zo snel een antwoord op deze vraag. Ik heb momenteel een bb 8520 met gewoon blackberry basis internet (vodafone). Nu heb ik ook een iPhone 3gs geregeld. Nu is mijn vraag kan ik mijn bb sim kaart gewoon in de Iphone doen en kan ik dan ook internetten , of als ik dan ga internetten valt het buiten de bundel ? Als het mogelijk is heeft iemand ook ervaring met de snelheid ervan of het in de buurt komt van een gewone internet bundel van Vodafone ?
r-emco

Re: Blackberry sim kaart in Iphone

Berichtdoor SerdarBozkurt » za 20 aug 2011, 19:22

haha goeie vraag, het lukt mij ookniet, dus weet iemand het?

(btw ben nieuw op het forum)
SerdarBozkurt

Re: Blackberry sim kaart in Iphone

Berichtdoor tminkels » do 08 dec 2011, 16:53

Dit is geheel afhankelijk van het abonnement welke je bij aankoop van je BB gekozen hebt. De meeste worden gewoon verkocht met een standaard bel+sms+internet abonnement, en kan deze gewoon in je nieuwe iPhone. Deze zal gebruik maken van dezelfde internet verbinding.

houd er wel rekening mee dat je de iPhone wellicht moet jailbreaken/unlocken om het abonnement werkend te krijgen. meer info: iPhoneforum.nl - Jailbreaking upgraden en downgraden
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Keer terug naar iPhone algemene discussie