De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Re: De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.

Berichtdoor sjoko » di 23 dec 2008, 21:57

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, alleen dan anders. Het rare bij mij is dat na een herstel binnen iTunes kan ik een pincode voor mijn sim ingeven, vervolgens zie ik wel verbinding met het netwerk tot stand komen (ik kan ook gewoon gebeld worden) maar de iPhone wordt niet vrijgegeven. Het iTunes logo met de usb stekker blijven in beeld en ik kan alleen noodoproepen (112) naar buiten doen. Ook geen verdere funcionaliteiten. Wanneer ik Quickpwn wil gebruiken blijft deze hangen op het in recovery mode zetten van het toestel. Ik heb dan al wel alle bestanden geselecteerd die nodig zijn. Wie o wie weet hier raad mee.

Erik
sjoko

Berichtdoor mocew » ma 25 jan 2010, 11:25

Lang gezcoht naar de oplossing voor mijn 3g fw. 3.1.2 zat in emergency call mode maar wist me geen raad todat ik blackrain heb geinstalleerd probleem opgelost! :D :D :D
mocew

Berichtdoor Artfull NL » ma 02 aug 2010, 11:09

Hoe zet ik mijn iPhone 3G dan in recovery mode, vanaf die emergency call, ik heb heel het snowbreeze geval al gedownload en uitgevoerd, heb een nieuwe ipsw bestand gecreëerd welke nu op mijn bureaublad staat, alleen ik kan in iTunes niet op herstellen drukken, alleen uitwerpen?

wie kan mij helpen?

alvast bedankt!
Artfull NL

Berichtdoor greenlink13 » di 19 okt 2010, 12:19

dat heb ik ook maar ik had mijn iPhone gejailbreakt en simlock vrij gemaakt via j.b. en toen wilde ik op een gegeven moment updaten maar ik heb zelf nu Vodafone en ik vraag me af of ik dat de eerste t-mobile simkaart die erbij zat moet gebruiken?? ik hoop het niet anders heb ik echt pech want ik heb me iphone via marktplaats gekocht... IEMAND HELP!!!!
greenlink13

Vorige

Keer terug naar Het Archief