Doorschakelen

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

Doorschakelen

Berichtdoor telefoonmobiel » di 13 sep 2011, 16:39

Ik heb 2 verschillende mobiele nummers. Beide nummers ontvang ik op mijn Iphone. Helaas kan ik niet zien naar welk nummer er gebeld wordt. Dit kan wel met een vast nummer. Is het ook mogelijk met 2 mobiele nummers? Kenners, vertel het mij.
telefoonmobiel

Re: Doorschakelen

Berichtdoor tminkels » za 10 dec 2011, 15:06

gezien dual sim niet mogelijk is met je iPhone ga ik er van uit dat je een van de 2 nummer hebt doorgeschakeld naar de sim in je iphone. Ik noem de simkaart in je iPhone even SIM1 en de andere sim kaart SIM2

Wanneer je met een nummer belt naar SIM2, en het gesprek komt via de doorschakeling op SIM1 uit, zie je dan niet het 06 nummer van SIM2 staan?

zo zou het naar mijn mening moeten gaan. Zoniet kan het zijn dat de doorschakeling dusdanig werkt dat hij de nummerweergave van de beller mee stuurt naar SIM1. ik ben bang dat het dan niet mogelijk is om onderscheid te maken tussen de 2 nummers. Wellicht de provider bellen met het verzoek om nummerweergave van de SIM2 mee te geven met doorschakeling?
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Keer terug naar iPhone algemene discussie