Downloaden van een buitenlandse iTunes store

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Downloaden van een buitenlandse iTunes store

Berichtdoor letterina » za 20 maart 2010, 19:02

Hoi,

Ik wil een liedje kopen/downloaden via de iTunes store die alleen verkrijgbaar is op de italiaanse versie van de iTunes store en niet op de nederlandse versie. Ik heb geprobeerd om een account aan te maken op de italiaanse iTunes store, maar deze herkent mijn credit card blijkbaar als een nederlands nummer en ik word meteen weer doorgestuurd naar de nederlandse winkel. Grrrrrr...... :evil:

Iemand een idee hoe ik toch aan dat liedje kan komen?

Groet,
Katja
letterina

Re: Downloaden van een buitenlandse iTunes store

Berichtdoor ptb » ma 22 maart 2010, 10:40

je kunt proberen het eruit te laten zien alsof je zelf in italie bent.
ik denk niet dat je credit-card word herkend als nederlands, maar dat je IP-adress als nederlands word herkend. maar het gebruiken van een buitenlands ip-adress is niet zoo makkelijk.
je zou via een proxy-server kunnen gaan, mischien weet iemand hier een andere goeie manier?
ptb

Re: Downloaden van een buitenlandse iTunes store

Berichtdoor ronald24e » ma 22 maart 2010, 18:06

Ik heb weleens ergens op internet tutorials zien staan maar dat was altijd een "gratis" account, dus zonder betaalmogelijkheden om gratis apps in andere landen te kunnen downloaden.

De mogelijkheid om met een CC aan te melden zou ik ook niet weten helaas.....
ronald24e
Beheerder

Keer terug naar Het Archief