fout bij synchroniseren iPhone via iTunes

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

fout bij synchroniseren iPhone via iTunes

Berichtdoor JohanKw » za 15 okt 2011, 17:18

Hallo, ik hoop dat iemand me kan helpen.... Heb nu 2 keer een APP gekocht in iTunes en bij synchronisatie wordt de App gesynchroniseerd tot en met de boodschap "Wachten...." onder de App op de iPhone. De App is niet klaar, en donker gekleurd. Ik heb de 1e app handmatig verwijderd van het scherm van de iPhone echter opnieuw synchroniseren brengt hem niet terug. Itunes versie 10.5, iPhone heeft laatste versie.
Is er iemand hier met dezelfde ervaring of kan iemand me helpen?

Dank!
JohanKw

Re: fout bij synchroniseren iPhone via iTunes

Berichtdoor tminkels » za 10 dec 2011, 16:23

Als dit alleen bij die 2 apps gebeurd, stel ik voor deze via de app store op je iPhone zelf te downloaden. Dan zal het zeker moeten werken.

als dit probleem zich bij alle apps voor doet is het wellicht slim om je toestel naar standaard instellingen te zetten. hierna moeten alle apps weer terug gezet worden.

let wel op dat data die in de apps staan, verloren kan raken (denk aan whatsapp berichten e.d.)
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Keer terug naar iPhone algemene discussie