Gedownloade applicaties syngroniseren

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Gedownloade applicaties syngroniseren

Berichtdoor Hunter1 » di 08 sep 2009, 18:16

goeden dag,

Heeft iemand een idee of het mogelijk is je applicaties die gedownload zijn te laten sygroniseren met Itunes, net zoasl je met je tel.nrs en email adressen doet?

Groetjes en bedankt Bert
Hunter1

Re: Gedownloade applicaties syngroniseren

Berichtdoor dutchcore » wo 09 sep 2009, 08:22

geen jailbreak als je je apps van een andere site haalt doen ze het niet en krijg je een error geen jailbreak kopen in appstore zou je gewoon iphone/pod van .... aan moeten klikken dan naar programma's en je apps aanvinken

jailbreak( ik weet niet of ik hier over mag praten hoor het vanzelf wel)

moet je eerst appsync gedownload hebben (het werkte bij mij) dan kan je gewoon je apps op je pc downloaden van welke site dan ook en gewoon toevoegen aan bibliotheek en gewoon op je iphone/pod zetten
uiteraard kunnen legalen apps ook op je illegale iphone/pod :D

groetjes dutchcore
dutchcore

Berichtdoor ronald24e » vr 11 sep 2009, 21:48

De apps die gedownload(gekocht) zijn in de appstore worden automatisch gesynchroniseerd.
Als je apps onbetaald buiten de appstore om hebt gedownload is het alleen mogelijk met een jailbreak.
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor ChoeChoe » vr 08 jan 2010, 02:20

ik kan appsync niet vinden op Cydia, hoe kom ik daar aan. ik heb iPhone 3gs 16 gb.
bedankt
ChoeChoe

Keer terug naar Het Archief