Hallo allemaal

Ben je nieuw op het forum? Stel je hier dan even voor

Hallo allemaal

Berichtdoor Tkylah » do 19 feb 2009, 10:58

Ik ben hier net gekomen via Google. 35 jaar van het vrouwelijk geslacht.

In het dagelijks leven werk ik als med. juridische zaken en in mijn vrije tijd hou ik van fotografie, mijn twee paarden en muziek. Daarnaast zwaar verslaafd aan World of Warcraft en helaas voor mijn bankrekening ook gadgetverslaafd :(

Ik ben in het bezit van een iPhone sinds gister. En heb daarnaast een Ipod classic 160 Gb. Dankzij mijn broertje kon ik de iphone niet uit mijn hoofd zetten. heb het drie dagen volgehouden en toen ben ik overstag gegaan :o .

Ik surfde wat rond op een ander forum en ondanks dat het een prima forum is, ik mis daar toch enigzins iets. Ik ben iemand die eerst zoekt en dan vraagt maar eigenlijk heb ik het gevoel dat elke vraag afgedaan wordt met 'kijk maar in de handleiding, dit topic' etc. Ik ben nou eenmaal een enorme noob op iphone gebied en soms wordt mijn vraag niet geheel beantwoord. Dan vraag ik dus :D.

Anyway, lekker belangrijk allemaal. Mijn reden om hier te komen is dat het er vrij open en uitnodigend uitziet met aardige reacties.

Nou tot zover mijn slap geOH maar weer. Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel :D.

Groetjes,
Tkylah

Re: Hallo allemaal

Berichtdoor Spenc3r » do 19 feb 2009, 11:04

Hmm, een vrouw die van games en gadgets houdt.... ;)
Spenc3r

Berichtdoor libia » do 19 feb 2009, 11:41

Hoi!

Welkom hier! en veel plezier met je iPhone ;)
Vragen horen in het forum, pm's en e-mails met vragen worden over het algemeen niet beantwoord (behalve als de vraag niet in het forum thuis hoort)
libia

Berichtdoor Tkylah » do 19 feb 2009, 12:04

Spenc3r schreef:Hmm, een vrouw die van games en gadgets houdt.... ;)

:mrgreen: Dat niet alleen. Maar voor degenen die world of warcraft kennen, ik raid min of meer hardcore (laatste tijd even wat minder maar komt weer). Zo'n 4 dagen in de week bezig. En de gadgets. Tja, hoe dat met die mobiele telefoons komt weet ik niet. Wel moet ik zeggen dat ik de iPhone wel heel erg 'alles wat ik wil' vind. Hij is gewoon af zeg maar. Enige nadeel vind ik dat Apple weer zo Apple is. Zo wil ik bv. graag msn of een chatclient die niet afsluit als de foon op standby gaat. Maar daarvoor moet ik hem jailbreaken. En dat durf ik dus niet. Apple mocht iets meer opener zijn wat mij betreft. Maar qua de rest. Top.
Tkylah

Berichtdoor libia » do 19 feb 2009, 12:57

Tkylah schreef:Wel moet ik zeggen dat ik de iPhone wel heel erg 'alles wat ik wil' vind. Hij is gewoon af zeg maar. Enige nadeel vind ik dat Apple weer zo Apple is. Zo wil ik bv. graag msn of een chatclient die niet afsluit als de foon op standby gaat. Maar daarvoor moet ik hem jailbreaken. En dat durf ik dus niet. Apple mocht iets meer opener zijn wat mij betreft. Maar qua de rest. Top.

Er zijn wel meer dingen die de iPhone mist hoor ;) (goede bluetooth?) en ze moeten inderdaad vrijer worden!
Vragen horen in het forum, pm's en e-mails met vragen worden over het algemeen niet beantwoord (behalve als de vraag niet in het forum thuis hoort)
libia

Berichtdoor Spenc3r » do 19 feb 2009, 14:22

Ik had ook ieder jaar een andere telefoon, maar nu hoef ik eg nie anders meer. Ja miss een 3G ipv de 2G die ik nu heb...

Tkylah schreef:
Spenc3r schreef:Hmm, een vrouw die van games en gadgets houdt.... ;)

:mrgreen: Dat niet alleen. Maar voor degenen die world of warcraft kennen, ik raid min of meer hardcore (laatste tijd even wat minder maar komt weer). Zo'n 4 dagen in de week bezig. En de gadgets. Tja, hoe dat met die mobiele telefoons komt weet ik niet. Wel moet ik zeggen dat ik de iPhone wel heel erg 'alles wat ik wil' vind. Hij is gewoon af zeg maar. Enige nadeel vind ik dat Apple weer zo Apple is. Zo wil ik bv. graag msn of een chatclient die niet afsluit als de foon op standby gaat. Maar daarvoor moet ik hem jailbreaken. En dat durf ik dus niet. Apple mocht iets meer opener zijn wat mij betreft. Maar qua de rest. Top.
Spenc3r

Keer terug naar Voorstelronde iPhoneForum leden