In het dagelijks leven werk ik als med. juridische zaken en in mijn vrije tijd hou ik van fotografie, mijn twee paarden en muziek. Daarnaast zwaar verslaafd aan World of Warcraft en helaas voor mijn bankrekening ook gadgetverslaafd
Ik ben in het bezit van een iPhone sinds gister. En heb daarnaast een Ipod classic 160 Gb. Dankzij mijn broertje kon ik de iphone niet uit mijn hoofd zetten. heb het drie dagen volgehouden en toen ben ik overstag gegaan
Ik surfde wat rond op een ander forum en ondanks dat het een prima forum is, ik mis daar toch enigzins iets. Ik ben iemand die eerst zoekt en dan vraagt maar eigenlijk heb ik het gevoel dat elke vraag afgedaan wordt met 'kijk maar in de handleiding, dit topic' etc. Ik ben nou eenmaal een enorme noob op iphone gebied en soms wordt mijn vraag niet geheel beantwoord. Dan vraag ik dus
Anyway, lekker belangrijk allemaal. Mijn reden om hier te komen is dat het er vrij open en uitnodigend uitziet met aardige reacties.
Nou tot zover mijn slap geOH maar weer. Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel
Groetjes,