Ik heb een iPhone 3g 8gb er zat een simlock op..nu via de stappen gedaan die hier op het forum stonden..en nu is hij simlock vrij..Dus dat is lekker alleen nu wil ik apps erop zetten alleen dat werkt nog niet.Ik heb via redsnow ook alleen cydia erop gezet moet ik nu ook icy er zetten?? En hoe dat ik dat weer??
Ik heb een iPhone 3GS 32gb. Hij was unlocked maar nu heb ik, net als een aantal voorgangers, met m'n stomme kop een update gedaan via iTunes. Nu kan ik dus alleen nog noodoproepen doen en krijg ik in itunes alleen nog maar te zien: de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund.
De handleiding heb ik geprobeerd uit te voeren, maar bij het herstellen gaat het al mis.. Ik heb iTunes 8.2 gedownload en krijg wel het scherm en kan shift+herstellen doen. Dan de firmwire selecteren, vervolgens controleert iTunes het en dan geeft ie een foutmelding..
Ik probeer mijn iPhone te jailbreaken en te unlocken maar na stap 2 in redsnow blijft al 10 min lang staan Please wait while your device is being jailbroken!! Waiting for reboot!! Ik kan nu niet op finish drukken maar alleen maar cancel indrukken?? Is dit normaal dat dit zolang duurt??
Ik heb zojuist me iPhone 3gs 32 gb met 3.1 gejailbreakt en het is geweldig gelukt Heel simpel namelijk.
Ik wil deze info graag met jullie delen wie weet hebben jullie er wat aan
Open je Itunes en sluit je Iphone aan op je pc. Ga naar http://blackra1n.com/ en klik op het besturingsysteem icoontje wat je hebt (windows of apple) Download de .exe en instaleer hem (doe dit wel na dat je je iphone hebt aangesloten met je pc) Volg de stapjes en klaar. Vergeet niet cyndia te instaleren.
als ik iets met installous heb gedownload kan ik de apps niet meer verwijderen, apps uit istore ook niet. t werkt niet dmv ingedrukt houden en dan kruisje te klikken. Heeft iemand de oplossing?
ik heb een iPhone 3gs (gebruikt) gekocht, maar nu weet ik niet of deze gejailbreakt is. is er een mogenlijkheid om dit te checken? de softwareversie die erop staat is: 3.1 (7c144) en er staat een icoontje van "cydia" op mijn homescreen. maar als ik via de appstore een "gedownde" app wil installeren dan gaat het niet. en bij itunes geeft ie aan dat er een nieuwe versie beschikbaar is.
kan iemand mij helpen? ik weet niet wat ik moet doen.
Ik ben van plan mijn 3 GS 32 Gig te jailbreaken met Blackra1n. Maar ik lees dat als je dat eenmaal gedaan hebt je problemen krijgt met het aanzetten (is immers een tethered jailbreak). mijn vraag is: wat gebeurt er als je een reboot moet uitvoeren en je hebt geen PC bij de hand om blackra1n uit te voeren, kun je dan wel de iPhone opstarten met de standaard app's of kun je de Iphone dan niet meer opstarten.