Handleiding: iPhone 3G(S)/2G jailbreaken & unlocken

Discissie over het unlocken en aanpassen van de firmware van de iPhone

Re: Handleiding: iPhone 3G(S)/2G jailbreaken & unlocken

Berichtdoor Laurens12 » zo 18 sep 2011, 19:55

een simpele vraag voor velen waarschijnlijk maar heb er niet echt een idee van, ik wil misschien mijn iPhone 3GS gaan jailbreaken. Wat zijn precies de voordelen en de nadelen ervan? Hoor van veel mensen dat je IPhone er erg langzaam van wordt
Laurens12

Berichtdoor pedrosan » ma 28 nov 2011, 23:38

Hallo,

Ik heb de instructie's gevolgd bovenaan deze topic, nieuwe firmware installen met op restore en options te drukken en de firmware van de 3gs te installeren,
Nu jammer genoeg had ik al een firmware versie vroeger gedownload en deze geselecteerd nml, iPhone2,1_3.1.3_7E18_Restore.ipsw
Itunes vermelde dat deze firmware niet werk voor deze iphone. Geen probleem dacht ik, gewoon de juiste firmware installeren en opgelost,
Maar nu loopt mijn iPhone in een loopje en reageerd deze niet bij aansluiten van usb en op itunes krijg ik hem niet te zien waardoor ik hem ook niet installeren met de juiste firmware.

Kan iemand mij hierbij helpen?
Heb itunes al een keertje gesloten alsook de iphone ( door de power en select toets samen 10 seconden in te drukken) maar krijg geen resultaat of reactie, de iphone activeerd zichzelf terug en begint terug te loopen.

Bedankt alvast
Pedro
pedrosan

Berichtdoor pedrosan » za 03 dec 2011, 01:22

Hallo,
Ik heb dit geprobeerd met mijn 3gs en de firmware (iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw) geselecteerd dan restore en krijg een foutmelding

This iPhone could not be restored, this device isn't eligible for the requested build.

Kan iemand meer uitleg geven?

pedro
pedrosan

Berichtdoor janvdvoort » ma 05 maart 2012, 18:00

Hallo,

Ik was vorige week mijn iphonge 3g aan het jailbreaken. Ik vind dit echt gaaf, nu kun je tenminste doen en laten met dat ding wat je zelf wil.
Anders kun je alleen in de app store terecht (nadeel).

Ik moet zeggen dat ik het best moeilijk vond. Maar ik kwam op een site terecht en voor een paar euro kreeg ik daar een duidelijke handleiding bij.
Echt een aanrader.
janvdvoort

Berichtdoor joy » wo 02 mei 2012, 11:03

Vervolgens ziet redsn0w jouw iPhone en doet het 1 en ander. nike in nederland Als het klaar is wordt je iPhone gereboot.
joy

Vorige

Keer terug naar iPhone jailbreaking, upgraden en downgraden