Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.
Heb je Windows of Mac? Met Mac kon het geloof ik met GarageBand (weet niet precies hoe het heet). Zelf heb ik Windows, en gebruik ik voor het gemak Nakko.com. Er zijn meerdere manieren om ringtones te maken (meeste zijn 'hacks', of software waar je voor moet betalen), maar Nakko is wel het makkelijkst. Let wel, de ringtones komen in iTunes dan onder Podcasts te staan, en niet onder Beltonen, maar dat maakt op je iPhone verder niks uit.
Ik had ook een vraagje hierover. Vanuit mijn comp. heb ik beltonen gedownload naar Itunes en deze staan nu ook op m'n Iphone, hoe kan ik mijn iPhone zo instellen dat ik een andere beltoon kan instellen of een liedje?! Die standaard geluidjes vind ik maar niets.
triesel schreef:Als ik dat doe krijg ik dus alleen die standaard beltonen..... Ik kan geen muziekje of iets erop zetten.
Zou ik anders eerst via Itunes iets moeten doen???
via itunes beltones op je iPhone zetten, niet via muziek, maar er was volgens mij wel een beltoon of ringtone tabje bij de sync pagina in itunes. Zet daar de mp3tjes neer die je wilt hebben als ringtone. Syncen, en klaar, opeens staan ze wel bij instellingen - geluiden.