Hoe maak ik mijn iPhone sim-lock-vrij?

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Hoe maak ik mijn iPhone sim-lock-vrij?

Berichtdoor ties2002 » wo 04 jun 2008, 01:17

Standaard kan je in de iPhone alleen simkaarten van AT&T gebruiken. Dit natuurlijk omdat AT&T Apple het meeste betaald heeft. AT&T heeft veel voordelen, en is zeker geen slechte keus als provider voor je iPhone. Nadeeltje is wel dat in Nederland geen AT&T lokale netwerken zijn, wat wil zeggen dat je altijd via Engeland zou moeten bellen als je 'legaal' een iPhone wil hebben. Deze kosten lopen natuurlijk veel te hoog op en zijn dus voor Nederlandse iPhoners niet rendabel.

Je zult het misschien wel gemerkt hebben als je al een trotse iPhone-eigenaar bent, hij ondersteund geen Nederlandse telefoonproviders. Je krijgt een melding op je scherm dat er geen geschikte sim kaart in zit. gelukkig is dit simpel op te lossen.

Vele iPhoners zullen het met mij eens zijn als ik zeg; Lang leve ZiPhone!

Korte uitleg:
Via de download site van ZiPhone kan je een programmatje downloaden die je iPhone klaar maakt voor alle simkaarten. het enige wat je hoeft te doen is klikken op jou besturingssysteem (Windows of Apple) en uitvoeren!

Afbeelding

De rest gebeurt allemaal automatisch, waardoor zelfs de muis-in-rechter-bovenhoek-type computergebruikers een iPhone simlockvrij kunnen maken.

Let op!
Tijdens het schrijven van dit bericht is de Apple iTunes 7 software nog de nieuwste versie van iTunes. Als je dit leest terwijl je iTunes 8 of hoger op je systeem hebt draaien, controleer of de ZiPhone software al voor de nieuwe versie van iTunes is geschreven!
ties2002

Re: Hoe maak ik mijn iPhone sim-lock-vrij?

Berichtdoor freekgeurtsen » ma 07 jul 2008, 22:33

Zit die simlock unlock gewoon onder de knop "Do it all" bij het progammaatje ziphone?
freekgeurtsen

Berichtdoor borgqueenx » zo 13 jul 2008, 17:17

freekgeurtsen schreef:Zit die simlock unlock gewoon onder de knop "Do it all" bij het progammaatje ziphone?

gebeurt ook als je op die knop klikt ja.
Maar de rest ook, jailbreak enz.
Afbeelding
borgqueenx
Beheerder

Berichtdoor jeffreyk » do 16 okt 2008, 20:17

top tutorial ;)
Nokia E71/T-Mobile/2GB(micro SD card)
jeffreyk

Keer terug naar Het Archief