Hoe werkt iPhone 4 in buitenland met Tele2 abonnement.

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Hoe werkt iPhone 4 in buitenland met Tele2 abonnement.

Berichtdoor Rita » vr 02 dec 2011, 14:22

Sinds kort in bezit van iPhone 4 met tele2 abonnement. Bij Tele 2 hoor je in het buitenland een 1 voor je inlogcode te plaatsen maar in de iPhone is er maar plaats voor 4 cijfers en met de 1 erbij heb je dus 5 cijfers. Hiervoor Nokia 6300 en werkte perfect. Was dus laatst in buitenland en helaas kon ik de geavanceerde iPhone 4 niet gebruiken wel mijn oude reserve gsm Nokia 3310 met prepaid. Te gek voor woorden toch.
Wie kan mij helpen? Tele2 heeft geen idee namelijk, ook te gek voor woorden trouwens.
Hoop op advies!!!
Rita

Re: Hoe werkt iPhone 4 in buitenland met Tele2 abonnement.

Berichtdoor tminkels » ma 05 dec 2011, 14:18

Ik snap niet wat je bedoeld met een 1 voor je inlogcode plaatsen. Welke code bedoel je precies?
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Berichtdoor Rita » di 06 dec 2011, 14:21

Ik bedoel een 1 voor de pincode. Bij een tele2 abonnement hoor je zo gauw je de grens passeert je telef uit te zetten en daarna direct weer aan en zet je een 1 voor je normale pincode. Daarna gaan de gemaakte kosten rechtstreeks van je bankrekening af en niet van je abonnement.
De pincode die je van hen krijgt bestaat uit 4 cijfers en zet je er een 1 voor heb je dus 5 cijfers en die kan je niet kwijt in de iPhone4. Zelf heb ik hiervoor jaren met Nokia 6300 dit abonnement gehad en het werkte perfect omdat het display van een Nokia 6300 geen kaders heeft voor de pincode cijfers al zet je er bij wijze van spreken 10 in.
Rita

Berichtdoor tminkels » di 06 dec 2011, 17:20

Ik ben bang dat we het dan niet voor elkaar kunnen krijgen. Er zijn inderdaad nog oude tele2 abonnementen die tegen die problemen aan lopen die op te lossen zijn door een 5cijferige code in te typen. Alleen kan bij de iPhone maar 4 karakters ingevoerd worden. Hier is niets aan te veranderen.

Wellicht is er een instelling die in de iphone gezet kan worden, maar ik zou niet weten welke, dat zou tele2 eigenlijk wel moeten weten.
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Berichtdoor Rita » di 06 dec 2011, 23:32

Jammer maar in ieder geval bedankt voor de reactie.
Tele2 heeft nog steeds geen oplossing kunnen vinden helaas dit 2 jarig abonnement 4 weken geleden afgesloten, wel de laatste keer bij Tele2!
Rita

Keer terug naar Het Archief