hoi hoi ik heb hulp nodig met thema's

Downloads voor je Apple iPhone zoals skins, theme’s en ringtones

hoi hoi ik heb hulp nodig met thema's

Berichtdoor Manonnetjuh » ma 18 okt 2010, 19:36

heey hallo, ik heb dus hulp nodig met thema's ik heb er net een hele hoop gedownload via itunes enzo, en nou las ik net dat je er cydia en winterboard voor nodig heb ofzoiets nog nooit van gehoord en me appstore kan dat ook niet vinden.. me iPhone is sim-lock vrij hij is NIET jailbroken en dat wil ik ook absoluut niet... moet je iphone per se jailbroken zijn om een andere thema te kunnen installeren of hoeft dit niet per sé want als het aan mij ligt knal ik gewoon die thema's op me iphone en dan moet ie het gewoon doen vind ik (maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het ook zo werkt hihi).........
Manonnetjuh

Re: hoi hoi ik heb hulp nodig met thema's

Berichtdoor DizzyDixMagics » do 04 aug 2011, 23:25

Hoi beste Manonnetjuh,

Je kunt helaas niks aan de vormgeving van je springboard (schermuitzicht zeg maar) zonder je iPhone gejailbreaked te hebben.
Apple is helaas daar te streng voor.
Je kunt sinds kort je wallpaper veranderen/wijzigen.... wauw daar staan we van te springen.

Mag ik vragen waarom je niet wilt jailbreaken?
Dat zou de enige optie zijn om je thema`s te kunnen installeren.
Toch wil ik je nog opmerken dat winterboard bekend staat voor het extreem verbruiken van je batterij, dat is nooit concreet bewezen en het hangt ook van wat je precies er mee doet en welke themas en overige zaken zoals widgets er op hebt/gebruikt.

Er zijn tal van andere mogelijkheden voor het veranderen van je uitzicht op het scherm, echter moet je wel je iPhone jailbreaken.
Als je niet weet wat je doet, raad ik je aan dat niet zelf te doen. Het is een heel simpel proces, maar als je iets fout doet, heb je alleen nog wat glas in je hand en wat ijzer.

Hoop dat je wat meer weet.

Groet,
DizzyDix
The possibilities are endless ;-)
DizzyDixMagics

Keer terug naar iPhone Downloads