hoogtemeter

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

hoogtemeter

Berichtdoor linde01d » vr 14 mei 2010, 19:37

hallo, ik heb enkele hoogtemeters geprobeerd en ze geven niet de juiste hoogte aan. Hoe werkt dat precies? Ze geven een hoogte van 114 meter aan bijvoorbeeld of 70 meter.
linde01d

Re: hoogtemeter

Berichtdoor wblink » za 15 mei 2010, 17:51

Dag,

De luchtdruk wordt gemeten en van daar uit de hoogte bepaald. Je zult dus ook een 0-nivo of een ander bekend nivo moeten ingeven alvorens eea goed werkt.
Willem.

Iphone 3GS
wblink

Berichtdoor linde01d » zo 18 jul 2010, 16:13

Oke, bedankt, ik heb een paar apps bekeken, maar nog niet gezien waar je dat kan instellen. Weet jij hoe dat zit?
linde01d

Berichtdoor wblink » di 20 jul 2010, 17:46

linde01d schreef:Oke, bedankt, ik heb een paar apps bekeken, maar nog niet gezien waar je dat kan instellen. Weet jij hoe dat zit?

Nee,

Maar zo langzaam aan maakt dit soort toepassingen plaats voor app's die dezelfde info van internet afhalen en daarmee net zo nauwkeurig zijn. Ik wilde het ook niet geloven, maar het werkt!
Willem.

Iphone 3GS
wblink

Berichtdoor linde01d » ma 02 aug 2010, 21:22

Oke, dank je wel. Nu zit ik weer met een aantal vragen.
Welke apps zijn dat dan?
En als ze net zo nauwkeurig zijn schiet het niet zo op, want die apps van iPhone zijn niet nauwkeurig tenzij je ze kunt instellen zoals je aangaf, maar wat je niet weet hoe dat moet.
Hopelijk kun je me toch verder helpen.
linde01d

Berichtdoor wblink » do 05 aug 2010, 16:07

Er is geen mogelijkheid op de iPhomne om luchtdruk te nmeten, dus die vlieger gaat niet op. Het enige is de GPS-locatie en de iPhone heevt nu niet de meest nauwkeurige GPS aan boord.

Als hoogte zo belangrik voor je is zou ik een hoogtemeter zoeken of een horloge die dat heeft.
Willem.

Iphone 3GS
wblink

Keer terug naar Het Archief