Hulp gevraagd bij jailbreak 3gs met 3.0

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Hulp gevraagd bij jailbreak 3gs met 3.0

Berichtdoor Dyna20 » vr 26 feb 2010, 22:31

Beste Forummers,

Ik zit al de hele dag uittevinden hoe ik mijn iPhone het beste kan Jailbreaken Maar zit toch nog met een hoop vragen die ik niet beantwoord krijg.

Ik heb een Iphone 3gs met Firmware 3.0 en Baseband 04.26.08

Omdat het niet meer mogelijk is om te updaten naar 3.1.2 of lager via iTunes omdat deze niet meer getekend worden door apple weet ik niet meer waar ik moet beginnen. Ik heb helaas geen SHSH gegevens. Voor elke Jailbreak die je met Redsn0w moet uitvoeren moet ik mijn Iphone herstellen dus omdat dit niet werkt kom ik geen stap verder.

Houdt het gewoon op voor mij of is er een andere oplossing voor mij, zodat ik toch kan jailbreaken?

En nog een vraag wat kan je met Custom Firmwares op een niet gejailbreakte Iphone?

alvast bedankt.
Dyna20

Re: Hulp gevraagd bij jailbreak 3gs met 3.0

Berichtdoor ronald24e » za 27 feb 2010, 22:01

Zo uit mijn hoofd weet ik niet of het kan(heb het even te druk om op te zoeken sorry...) maar heb je blackra1n al geprobeerd?
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor vera » zo 28 feb 2010, 16:39

kan iemand mij laten weten wanneer er een jailbreak uitkomt voor de iPhone met versie 3.1.3. Alvast bedankt!
vera

Berichtdoor ronald24e » ma 01 maart 2010, 11:28

Jailbreak lukt sommige mensen al met blackra1n heb ik namelijk het en der al gelezen maar officieel is er nog geen echte jailbreak wanneer dat wel komt weet niemand helaas.
ronald24e
Beheerder

Keer terug naar Het Archief