Importeren uit de VS... is dat heel dom?

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Importeren uit de VS... is dat heel dom?

Berichtdoor sb1980 » di 11 aug 2009, 00:10

Hello!

Ik zit er sterk aan te denken om m'n eigen iPhone 3GS uit de VS te laten komen. Nu zouden er met die zending nog zo'n 14 anderen mee moeten reizen... Maar kan iemand me adviseren of dat wel zo verstandig is? Ik las hier al dat het simlockvrij krijgen geen probleem is, enkel de garantie ligt wat moeilijk... Maar zijn ze in de VS het goedkoopste of heeft bijvoorbeeld IJsland het ideale iPhone-klimaat? Ik zag op de site van Apple dat je bij aanschaf via de webshop aan een AT&T-abonnement vast zit, maar ik neem aan dat ze via de Apple Store ook los verkrijgbaar zijn?

Ik hoef overigens geen tips over hoe je die zo makkelijk mogelijk in een container bananen krijgt en heel sneaky binnen kunt smokkelen, mocht iemand daar aan denken... ;)

Alvast bedankt!
sb1980

Re: Importeren uit de VS... is dat heel dom?

Berichtdoor Arne2606 » wo 19 aug 2009, 18:52

Ik zou hem gewoon in Nederland bestellen.

Bij www.iphoneworld.nl hebben ze hem op voorraad en verkopen ze hem factory unlocked met 1 jaar garantie. Ik was het wachten zat en ze boden hele goede service. Gister besteld vandaag in huis!
Arne2606

Keer terug naar Het Archief