internet kosten

Werking en instellingen van de iPhone bij: T-Mobile, Vodafone, KPN, Mobistar en meer...

internet kosten

Berichtdoor sa-jaws » ma 22 feb 2010, 17:22

hallo, ik heb best wel een probleem, ik heb nou ongeveer een maand een iPhone 3g van t-mobile. ik heb er alleen geen internet abbonoment bij dus ik kan alleen maar via wifi op internet, dacht ik. nu moet ik veel bijbetalen want volgens mij is de iphone de heledag door geconnect of zo. ik heb de 3g functie al uit staan en dataroaming ook en bij vpn staat er niet geconfigureerd. soms staat er links boven in wel een blauw gekleurd rondje boven in (als ik geen wifi heb) daar heeft het denk ik iets mee te maken,
ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt
sa-jaws

Re: internet kosten

Berichtdoor ronald24e » wo 24 feb 2010, 01:21

Het blauw gekleurde rondje is een indicatie van edge( trage mobiele internet verbinding) maar is wel degelijk een mobiele internet verbinding waarbij je als je hier geen apart Abbo voor hebt best wel op kosten gejaagd kan worden.

Dit is wel uit te schakelen maar het beste met een iPhone blijft toch nog altijd on gewoon een data abbonement te nemen dan kom je nooit voor verassingen te staan.
ronald24e
Beheerder

Re: internet kosten

Berichtdoor pimmie1706 » do 06 jan 2011, 23:07

Ik heb hetzelfde probleem :o Zomaar ineens schrijft ie 30 cent af, terwijl ie alleen maar Wifi heeft.. En soms idd zon rondje bovenin.
Hier moet toch een oplossing voor zijn?
pimmie1706

Keer terug naar iPhone en providers