Zojuist contact gehad ( eindelijk ) met de Simpel Helpdesk. 3G(S) verbindingen met de iPhone gaat nimmer lukken. Heb alles geprobeerd, alle tips en trucs online, maar een verbinding tot stand brengen als ik mijn huis verlaat en dus mijn wifi niet meer beschikbaar is gaat niet lukken. Dus toch maar weer een te duur abbonnement afsluiten of een veel te duur prepaid kaartje van KPN?! Simyo is ook geen optie want 10 euro per 200 MB is belachelijk. Iemand nog tips? Heb al geprobeerd om via unlock.... een andere apn in te stellen, met diverse instellingen ook dit gaat niet lukken. Heb nu ( nog ) een 16GB 3GS Iphone en wacht op de Iphone 5. Heb ook al eerdere versies met restore teruggezet maar ook dan kunnen de mobiele data gegevens niet handmatig meer worden aangepast. Ben niet ten einde raad, want het is niet einde van de wereld. Echter zou toch wel mooi zijn als dit gaat werken.
Wil trouwens wel nog aangeven dat ik KPN prepaid, Hi prepaid en Simyo simkaart erin heb gestopt en bij alledrie deed het 3G netwerk gelijk haar werk....
De site Unlock crashed trouwens met springboard, dus deze optie die ik voor de
jailbreak wel werkend gekregen.....
Inmiddels heeft Simpel.nl een update vrijgegeven via de optie EDGE, maar volgens mij ondersteunen NL operators dit niet laat staan dat dit ook terug te vinden is bij de instellingen, kast naar de muur...