iPhone 3 doet helemaal niets meer

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

iPhone 3 doet helemaal niets meer

Berichtdoor Riamatthijssen » zo 20 nov 2011, 17:26

Mijn iPhone 3 die tot gisteren zonder problemen goed werkte heeft het begeven nadat ik hem in een JLBspeaker had geplaats.
Het scherm is zwart en ik krijg hem op geen enekel manier meer aan de praat. Ik kan hem niet resetten en iTunes herkent hem niet meer. Wat nu ????
Riamatthijssen

Re: iPhone 3 doet helemaal niets meer

Berichtdoor superlip » wo 23 nov 2011, 11:33

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn iPhone 3gs 32gig wilde ik gisteren in mijn accuoplader van de auto (sigarettenaansteker) steken en toen ging hij ineens op zwart. Hij doet niets meer en tips als 30 seconden home/awake-button etc werkt niet. Ook aansluiten op stroomnet om op te laden of in laptop voor Itunes werkt niet. Help, wat is het verschrikkelijk mobielloos te zijn!!
superlip

Berichtdoor tminkels » wo 30 nov 2011, 17:56

Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een iPhone ineens helemaal dood ging. vaak zijn ze met een 'reset' op te starten.
houd de POWER en HOME toets tot 30sec TEGELIJKERTIJD in. de iPhone zal dan vanzelf opnieuw op starten.

Doe dit wanneer hij aan het stopcontact hangt, dan zal hij ook opstarten als de batterij leeg is.
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Berichtdoor JorPhone » do 01 dec 2011, 20:48

superlip schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn iPhone 3gs 32gig wilde ik gisteren in mijn accuoplader van de auto (sigarettenaansteker) steken en toen ging hij ineens op zwart. Hij doet niets meer en tips als 30 seconden home/awake-button etc werkt niet. Ook aansluiten op stroomnet om op te laden of in laptop voor Itunes werkt niet. Help, wat is het verschrikkelijk mobielloos te zijn!!

Het is mogelijk dat de iPhone door de accu oplader van de auto in één keer te veel stroom heeft gekregen. Dit is een complex probleem. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit te repareren is, maar vaker wel dan niet. Ik kan er voor je naar kijken... repareer al sinds 2008 iPhones. Mn nummer is 06-28206119, of maak online afspraak op www.jorphone.nl

Groet,
Joris
JorPhone

Keer terug naar Het Archief