Iphone 3G 16GB vs Blackberry Bold 9000

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Iphone 3G 16GB vs Blackberry Bold 9000

Berichtdoor mr_express » zo 25 jan 2009, 03:25

Beste dames/heren,

Ik heb zojuist 2 gsm-abonnementen beëindigd, en ben weer van plan om binnenkort een nieuwe abonnement af te sluiten om weer een nieuw toestel te krijgen.

Waar ik nu over zit te twijfelen is de iPhone 3G 16GB version of de Blackberry Bold 900...De goedkoopste abonnement voor de iphone is natuurlijk de i150 van t-mobile waarbij je 29,95 betaalt voor onbeperkt internet in NL en daarnaast nog 150 belminuten en 150 smsjes...

Daar tegenover staat de Blackberry Bold die je voor 2 jaar moet afsluiten bij Vodafone bij een abonnement van 27,50 euro waarbij je daarnaast nog de blackberry internet service moet nemen van 17,50 euro dus dan zit je op de 45 euro per maand.....

Waar het mij om gaat is niet zo erg het bellen of smsen, maar het web-browsen....als ik op mijn werk of onderweg in de trein verveel dan wil ik lekker gaan browsen...en af en toe mailtje sturen (heel weinig)...en natuurlijk msn-en op je telefoon....

Wie o wie kan mij helpen de juiste keuze te maken waarbij ik een goed toestel heb, waarbij de batterij op z`n minst wel een 12 urige werkdag mee gaat zonder ondertussen op te laden....(ik bedoel dan niet dat ik 12 uurtjes non-stop ga spelen met de iphone of blackberry...maar ik bedoel dan af en toe webbrowsen....heel ff bellen (max 15 - 20 min per dag)....

Ik hoor van 50% van de mensen, dat ze echt ontevreden zijn over de batterij van de iphone, en 50% is weer heel erg tevreden en zegt dat ze gewoon rustig 2 filmpjes van 2 uur kunnen kijken zonder last te hebben van de batterij....

Ik hoop gauw geholpen te worden, zodat ik z.s.m. een juiste keuze kan maken...

Alvast Bedankt,

Mr Express
mr_express

Re: Iphone 3G 16GB vs Blackberry Bold 9000

Berichtdoor libia » wo 28 jan 2009, 12:36

Veel mensen zijn inderdaad ontevreden over de batterij van de iPhone, maar volgensmij ook over die van de blackberry bold ;)

Voor wat jij wilt is de iPhone een goede keuze denk ik
Vragen horen in het forum, pm's en e-mails met vragen worden over het algemeen niet beantwoord (behalve als de vraag niet in het forum thuis hoort)
libia

Re: Iphone 3G 16GB vs Blackberry Bold 9000

Berichtdoor VincentVega » ma 02 aug 2010, 16:02

Op de site van KPN http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons/BlackBerry-Bold-9700.prod?sku=958962 lees ik dat er wel gps in zit maar ik kan niet vinden welke navigatie software er standaard bij zit. Wie kan mij daar meer over vertellen. Of welke software ik het beste er bij kan nemen. Hoop dat ik hier op de juiste plek zit voor deze vraag. Thanks!
VincentVega

Keer terug naar Het Archief