Het is vr 03 sep 2010, 11:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum regels

Het is niet toegestaan commerciƫle advertenties te vermelden in deze rubriek. Enkel particuliere vraag en aanbod is toegestaan. Bij twijfel zal de advertentie worden verwijderd. Inhoudelijk discussiƫren dient plaats te vinden in de onderwerp specifieke fora.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Iphone 3G 8GB
BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010, 22:21 

Hoihoi!

Ik ben opzoek naar een 2e hands iPhone 3G 8GB (zwart, wit is er volgens mij niet eens?)

Maar ik heb momenteel nog een Nokia 5800 XM (2e hands twv ongv 200 euro)
dus die zou ik graag willen ruilen met iemand die er meer heeft, of er vanaf moet! en bijbetaling is dan wel mogelijk, alleen ligt er wel aan hoe de iPhone er nog aan toe is :)

De nokia ziet er nog perfect uit, en er is niet eens 1 kras te vinden, ik heb hem tenslotte 3 maand, met leren hoesje en alle overige accessoires zitten er ook nog bij.

Mvg,
Dennis

PS. Het maken van een website gebased op xhtml,css,php & CMS met een mooie layout is ook mogelijk. Ik heb ook nog een script te beschikking waar ik momenteel mee bezig ben het wordt een script zoals torrentz.com een voorbeeld is al te zien op mijn eigen website: http://www.xtremesolid.com contact opnemen door middel van het forum of met een PM is ook altijd mogelijk :)

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur