iPhone 3G(S) uit china

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

iPhone 3G(S) uit china

Berichtdoor Toontje » vr 04 jun 2010, 20:41

Hallo ben nieuw hier
Heb een iPhone 3G(S) uit china (dat is dus al fout denk ik)ik kan er dus niks mee zelfs niet eens op internet zelf niet met mijn kpn sim kaart.
Alle programma's in het cinees (en dat is niet te lezen)wel de taal veranderd maar dat schiet niet op wel instellingen en zo in het nederlands maar software programma's blijven cinees.
Toestel is wel simlock vrij maar krijg zelfs geen contact met iTunes en mijn laptop herkent mijn toestel ook niet zowel in windows xp als Windows 7
Kun je hier geen nederlandse Bestuuringssysteem op zetten of kan ik mijn iphone hier helemaal niet gebruiken.
Toontje

Re: iPhone 3G(S) uit china

Berichtdoor wblink » za 05 jun 2010, 15:37

Toontje schreef:Heb een iPhone 3G(S) uit china

Zie laatste PCM (eventueel op de website). Zij heben ook zoiets geprobeerd (niet echt de moeite waard), en kregen in ieder geval de taal goed en meer zaken.
Willem.

Iphone 3GS
wblink

Keer terug naar Het Archief