iPhone 3Gs 32gb start niet op na Jailbreak

Discissie over het unlocken en aanpassen van de firmware van de iPhone

iPhone 3Gs 32gb start niet op na Jailbreak

Berichtdoor Robin9 » di 15 dec 2009, 00:49

Hallo,

Ik heb mijn iPhone gejailbreaked, maar als ik hem nu opstart krijg ik een stekkertje met een itunes logo te zien...

Ik had het probleem al eerder en toen heb ik hem gerestored maar elke keer als ik hem weer probeer te jailbreaken krijg ik hetzelfde te zien bij het opstarten.

Ik heb software versie 3.1.2 en ik heb gewoon de tutorials gevolgt voor Blackra1n..

Kan iemand mij aub helpen want ik weet echt niet meer wat ik moet doen!

Groeten,

Robin
Robin9

Re: iPhone 3Gs 32gb start niet op na Jailbreak

Berichtdoor Hoeike8819 » wo 16 dec 2009, 20:26

Ik heb hetzelfde maar dan met de 3G 8GB!

Ook een stekkertje ik hem precies gedaan wat er verteld werd!
Hoeike8819

Berichtdoor Daveyn » ma 21 dec 2009, 04:23

Dit is volledig normaal als je je iPhone gejailbreakt hebt met Blackra1n.
Dit is een feature, dus als je je iPhone hebt uitgezet moet je de iPhone met de PC verbinden en Blackra1n weer launchen. Lees maar op de site: http://iphonejtag.blogspot.com/

Voor een permanente Jailbreak (non tethered) moeten we helaas nog even wachten.
Daveyn

Berichtdoor De.Schurk » vr 08 jan 2010, 17:46

Daveyn schreef:Dit is volledig normaal als je je iPhone gejailbreakt hebt met Blackra1n.
Dit is een feature, dus als je je iPhone hebt uitgezet moet je de iPhone met de PC verbinden en Blackra1n weer launchen. Lees maar op de site: http://iphonejtag.blogspot.com/

Voor een permanente Jailbreak (non tethered) moeten we helaas nog even wachten.

Heeft volgens mij te maken met de iphones met het serienummer ***40****** en hoger. Wanneer het 4e en 5e getal hoger is dan 40 dan heb je dit probleem.

Heeft te maken dat je een nieuwere software geinstalleerd heb staan op je IPHONE, wellicht of iemand kan bevestigen of het mogelijk is om deze te downgraden zodat je wel de blackra1n kan toepassen op een normale manier ?

Heel makkelijk van blackra1n om te zeggen dat het een feature is, want het is gewoon bagger. Om nu telkens je IPHONE weer aan te moeten sluiten op je pc om hem weer opgestart te krijgen.. wat zijn dat voor bassie en adriaan trucjes?

Sn0wBreeze schijnt deze maand nog uit te komen, maar of deze 'hack' bovenstaand probleem oplost weet ik niet. Hoop het wel want ik heb ook het probleem :(
De.Schurk

Berichtdoor thomasph » ma 18 jul 2011, 09:47

misschien gaat dit wel een beetje ergens anders over maar,
ik heb mijn broer zijn iPhone 3g 16gb zwart gejailbreakt.
jailbreak ging helemaal goed met redsnow
cydia enz stond er op alleen op redsnow stond de rest volgt automatish op je apparaat
dus ik starte cydia op en die ron vast dus toen heb ik hem uitgedaan en starte ik hem na zon 5 minuten weer op en toen ineens wilde hij niet meer opstarten
als ik heb nu aan doe staat er een apple tekentje met daaronder zo'n laad ding die rondjes draait
die loopt de hele tijd dus weer vast en nu kan ik de iphone niet meer opstarten
ik heb ook al geprobeerd via itunes aan de pc alleen dan kan ik hem ook niet meer herstellen want hij vind de iphone niet
alleen als ik hem opstart piept hij wel steeds dat is het zelfde geluidje als dat je hem aan de lader doet
maar het vreemde is dat als ik hem aan de pc aansluit dat hij de fotocamera wel vind(dat is niet van itunes)

Alvast bedankt voor de oplossing

PLEASE!!
thomasph

Berichtdoor Jared123 » vr 29 jul 2011, 08:33

:mrgreen: :mrgreen:
Jared123

Keer terug naar iPhone jailbreaking, upgraden en downgraden