iphone 4 binnen! alleen heb een vraagje over internet

Werking en instellingen van de iPhone bij: T-Mobile, Vodafone, KPN, Mobistar en meer...

iphone 4 binnen! alleen heb een vraagje over internet

Berichtdoor jpleon » zo 01 aug 2010, 17:50

Ik heb sinds gisteren mijn iPhone 4 binnen! :D

alleen zit met een probleempje :P als ik inlog op mijn router zijn al mijn filmpjes van youtube hd. Erg mooi dus :) log ik in op het 3g net van t-mobile worden automatisch mijn filmpje in low kwaliteit gezet... precies hetzelfde filmpje wat ik keek in hd.

weet iemand hoe ik dus als nog hd kan kijken via youtube op het 3g net van t-mobile? moet ik dat ergens instellen bij mijn settings ofzo?

alvast bedankt :)

groetjes,

jpleon
jpleon

Re: iphone 4 binnen! alleen heb een vraagje over internet

Berichtdoor iMaze » do 03 nov 2011, 19:31

jpleon schreef:Ik heb sinds gisteren mijn iPhone 4 binnen! :D

alleen zit met een probleempje :P als ik inlog op mijn router zijn al mijn filmpjes van youtube hd. Erg mooi dus :) log ik in op het 3g net van t-mobile worden automatisch mijn filmpje in low kwaliteit gezet... precies hetzelfde filmpje wat ik keek in hd.

weet iemand hoe ik dus als nog hd kan kijken via youtube op het 3g net van t-mobile? moet ik dat ergens instellen bij mijn settings ofzo?

alvast bedankt :)

groetjes,

jpleon

Heb ik ook. Over Wi-Fi kun je gewoon HD kwaliteit video's bekijken. Alleen over 3G niet, om de data-overdracht niet te hoog te maken. Als iedereen op 3G HD kwaliteit zou kunnen kijken dan worden de providers overspoelt. Ik weet niet zeker of je dit met een tweak uit cydia (Jailbreak) kan verhelpen. Ik zocht er laatst naar maar kon niks vinden. Maar probeer internet/Youtube eens: 'Youtube HD video over 3G network'.

iMaze
iMaze

Keer terug naar iPhone en providers