:iPhone 4 Freeze:1 'Kan niet meer restoren. Help!'

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

:iPhone 4 Freeze:1 'Kan niet meer restoren. Help!'

Berichtdoor iMaze » wo 02 nov 2011, 22:13

Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 4 16GB IOS 5 jailbroken. Eergister upgrade ik 2 tweaks in Cydia, waarna mijn toestel waarschijnlijk automatisch rebooten. Alleen ging hij niet meer aan. Toen heb ik hem aan de computer gehangen en een tethered boot geprobeerd, zonder succes. Ik heb hem op nieuw te jailbreaken. Ook niet gelukt. Toen probeerde ik hem te restoren via iTunes. Ik kreeg foutmelding 3194. Volgens Youtube zou ik dat kunnen oplossen door een host file te vervangen, dat heb ik gedaan maar ik krijg nog steeds de foutmelding.

Kan iemand me helpen mijn iPhone te herstellen?

iMaze
iMaze

Re: :iPhone 4 Freeze:1 'Kan niet meer restoren. Help!'

Berichtdoor iMaze » di 08 nov 2011, 20:06

Gemaakt!!!! doormiddel van een restore via een Mac computer :D
iMaze

Berichtdoor Gladysjill » do 10 nov 2011, 04:13

Volgens het Xinhua News Agency Xinhua 29, zei dat het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken, de Nederlandse overheid heeft bevroren vanaf de dag van de officiële contacten met Iran om te protesteren tegen Iran opgehangen een in Iran geboren Nederlandse vrouwelijke drugshandelaren. Nederlands Ministerie van Buitenlandse Zaken woordvoerder zei dat de Te Fan Luo Side Hitt, minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal van het gedrag van Iran was "geschokt."
Gladysjill

Berichtdoor Gabrgopenny » vr 11 nov 2011, 03:40

China Mobile Standard SIM-kaart niet is geplaatst in de kaartsleuf van de iPhone4 hoe dat te doen? Het maakt niet, uit speciaal voor China Mobile iPhone4 klanten "SIM-kaart snijden service", China Mobile, de dienst is het grootste deel van het land boven het niveau van autonomie voor de operatiekamer. Hunan biedt ook iPhone4 speciale micro-kaart, breng uw ID-kaart en de gebruiker kan de originele kaart te vervangen, elke kaart krijgen 15 per kaart betalen.
Gabrgopenny

Berichtdoor Audreylotte » do 24 nov 2011, 03:34

Volgens procedures, de huidige drie-partijen overeenkomst bereikt door de leiders van de politieke partijen zo spoedig mogelijk aan hun behandeling door de toenmalige koningin van Nederland onder de overeenkomst door de aangewezen persoon om het kabinet de leden van het kabinet af te ronden. Hoewel de overeenkomst is nog niet duidelijk de details, maar de Nederlandse media over het algemeen over eens dat, als er geen ongeluk, 43 jaar oud, commissaris Lu zal de volgende minister-president van Nederland worden.Ik weet uit hier r4 card.
Audreylotte

Berichtdoor tminkels » wo 30 nov 2011, 17:51

GIGA spam alert....?
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Keer terug naar Het Archief