iPhone 4 kopen via webshop of winkel

Adviezen over de aankoop van de Apple iPhone. Kopen met abbonement van T-Mobile? Of importeren uit het buitenland? Aankoopadviezen lees je hier.

iPhone 4 kopen via webshop of winkel

Berichtdoor DennisT » ma 19 sep 2011, 16:33

Hallo,

Op dit moment heb ik een BB van de zaak, maar dit geeft mij privé toch wat beperkingen. Ik ben al jaren fan van de iPhone maar om nu met 2 telefoons rond te lopen, vond ik iets teveel van het goede. Nu vraag ik mij het volgende af; wat is nu eigenlijk nog de meerwaarde van het kopen van een iPhone via de fysieke winkel? ik zie online heel veel goedkope iPhone 4 aanbiedingen en de prijzen schelen enorm. Niet voor het iPhone 4 abonnement maar voor het toestel (4, 16gig) Ik zie namelijk geen voordelen.. Ook ben ik diverse vergelijkingssites afgegaan en bij http://www.voordeligste-iphone.nl zie ik nu een scherpe Tele2 aanbieding. Ik hoop dat iemand mij de risico´s kan laten inzien.

Alvast dank,

Dennis, iPhone-rookie
DennisT

Re: iPhone 4 kopen via webshop of winkel

Berichtdoor MBP » vr 30 sep 2011, 21:29

Hallo Dennis,

Ik heb net een losse iPhone 4 16gb gekocht bij een webshop voor 559 euro. Lang gezocht naar de voordeligste aanbieding, ben uiteindelijk terecht gekomen bij www.casecovercompany.nl. Prima ervaring , ik had het toestel binnen drie dagen in huis. Ik zie niet direct andere risico's dan bij het kopen in een winkel. De uitgebreide handleiding van het toestel staat op internet, veel uitleg heb je niet nodig bij het toestel en er zit gewoon garantie op. heb er zelf een sim only abonnement bij genomen, werk prima en is heel voordelig.

Succes met je zoektocht. ik ga lekker genieten van mijn nieuwe aanwinst.

Grt Michiel
MBP

Keer terug naar iPhone aankoopadvies