Ghostbuster schreef:Simlock vrij maken is op de iPhone 4 heel makkelijk mits je de firmware 1.59 hebt en versie ios 4.01 (NIET hoger!)
door het gaan met je iPhone naar jailbreakme.com kom je op een site waar je je iphone kunt jailbreaken.
Hierna verschijnt de app Cydia op je iphone, en hierbinnen kun je de applicatie ultrasnow installeren.
Dit is voldoende - nu is je phone simlock vrij.
Bedenk wel dat de iphone4 een microsim bevat, dus als je je oude sim wilt ombouwen moet je even googlen op sim to microsim. Je krijgt prima uitgelegd hoe je deze met een schaar kunt bewerken en gebruiken in je phone.
Je kunt ook een microsim aanvragen bij je provider.
Na het starten met de nieuwe sim krijg je nog een simlock melding met de vraag of je hem wilt ontgrendelen...
Daarna werkt ie gewoon!
ik spreek uit ervaring
Ok hartstikke bedankt!
Dit klinkt heel simpel. Heb alleen op andere sites reactied van mensen gezien die dit gedaan hadden. Sommige moesten om de iphone te activeren evengoed er wel nog even een geldige sim van bijv. tmobile in stoppen. Daarna konden ze er wel een andere in doen.
Het probleem is dat ik niet een micro sim van tmobile heb.
Kunt u vertellen of dit echt zo is, of dat ik het misschien verkeerd gelezen heb.
Ik ben namelijk van plan een losse iphone via belsimpel te kopen, maar dan wel met tmobile simlock. Kan hemdan dus niet activeren met een sim van tmobile.
Bedankt