iPhone 4S

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

iPhone 4S

Berichtdoor Kelly » do 17 nov 2011, 12:18

Ik heb een iPhone 4s besteld, maar begreep van een vriendin van mij die hem al binnen heeft dat er nog geen hoesjes voor zijn? In de winkel vertelde ze dat ik gewoon de hoesjes van de iPhone 4 kan gebruiken klopt dit? Volgens mij vriendin zit er een knopje dan net niet goed..
Kelly

Re: iPhone 4S

Berichtdoor verhoeven03 » di 22 nov 2011, 10:53

Volgens mij kunnen de meeste iPhone 4 hoesjes ook om de iPhone 4S. Kijk maar naar de afmetingen:

iPhone 4:
Hoogte: 115,2 mm
Breedte: 58,6 mm
Diepte: 9,3 mm

iPhone 4S:
Hoogte: 115,2 mm
Breedte: 58,6 mm
Diepte: 9,3 mm

Ik zou met de iPhone 4S naar de winkel gaan en gelijk proberen of het desbetreffende hoesje past.
Dan kun je alsnog het hoesje online kopen of gelijk in de winkel kopen.
Reviews, prijzen, nieuws, tips, informatie, aanbiedingen en specificaties van apple producten op http://www.wazzappel.nl
verhoeven03

Berichtdoor Kelly » wo 23 nov 2011, 12:03

Bedankt voor je reactie, dat ga ik zeker doen. Het zou gaan om een knopje die dan niet goed zou zitten, maar als mijn iPhone binnen is ga ik ermee naar de winkel en dan moet het vast goedkomen.
Kelly

Berichtdoor tminkels » wo 30 nov 2011, 16:46

in de fase net na de release van een nieuw toestel duurt het altijd eventjes voordat de makers van de hoesjes met spullen komen. nu zullen er al genoeg hoezen beschikbaar zijn.
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Keer terug naar iPhone algemene discussie