Iphone afluisteren??

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

Iphone afluisteren??

Berichtdoor missy » di 06 dec 2011, 03:25

Hey

Is het waar dat je met je iPhone de telefoongesprekken van een andere iphone kan afluisteren? Bestaat daar een app voor of iets?
En als dat zo is...en je gesprek wordt onderschept, heb je dan ineens slecht bereik in je gesprek omdat er wordt meegeluisterd?

Dit is niet omdat ik het zelf zou willen proberen, maar juist omdat ik het gevoel heb dat iemand het bij mij doet!

SO PLEASE...reacties? :shock:
missy

Re: Iphone afluisteren??

Berichtdoor tminkels » di 06 dec 2011, 17:23

Zoiets bestaat wel, echter moet er dan wel software op je telefoon draaien. zie deze link voor meer info.

als je niet zeker bent of deze software op je telefoon zit, kan je hem misschien preventief leeg halen en opnieuw installeren. dan weet je zeker dat hij leeg is.
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Berichtdoor missy » di 06 dec 2011, 19:48

Hay! Thanks voor de reactie!

In je linkje zie ik dat het gaat om een iPhone 3 en 3gs...ik heb alleen de iphone 4, kan het dan ook bij die van mij?

En ik haal niet echt uit dit artikel welke software er op mijn telefoon geïnstalleerd moet zijn, wil het lukken mij af te luisteren..

Weet je hoe dat zit?

Grtz.
missy

Berichtdoor tminkels » za 10 dec 2011, 16:31

laat ik het zo zeggen, de enige manier om helemaal zeker te weten dat je toestel niet afgeluisterd wordt, is hem via iTunes te herstellen, en geen backups terug zetten. vanaf dat punt moet je jou toestel gewoon goed in de gaten houden, en een code er op zetten zodat niemand even snel er iets op kan zetten.
Blogger voor iPhoned.nl
- Full time worker
- Apple iFan
tminkels
Beheerder

Berichtdoor 4s010 » do 19 jan 2012, 16:57

Wel een eng idee, dat iemand met je meeluistert. Ik heb ook wel eens gehoord dat de politie je kan afluisteren, volgens mij is daar niet tegen te doen toch?
Ik heb eindelijk het goedkoopste iphone 4 abonnement gevonden!! Ik ben blij :-)
4s010

Berichtdoor tminkels » di 24 jan 2012, 13:16

Daar weet ik niets vanaf. Misschien is het beter er niet te veel over na te denken. En zolang je niet bezig bent met bommen te bouwen e.d. denk ik niet dat jij je zorgen hoeft te maken.
Blogger voor iPhoned.nl
- Full time worker
- Apple iFan
tminkels
Beheerder

Keer terug naar iPhone algemene discussie