die tweede lichting is niet bekend er worden wel aan de klanten geleverd die 20 juli voor besteld hadden.
ik had hem ook besteld en had de 3gs al.
die schonk ik aan mijn dochter.
ik heb nu twee splinter nieuwe iphone4 gehad.
nou ik heb alleen maar kwalen aan deze lang verwachte iphone.
maar ik heb van t-mobile een eerste omruiling gehad en netjes afgehandeld moet ik erbij zeggen.maar het tweede toestel heeft de zelfde nukken.
een kennis heeft hem ook genomen en ook dezelfde kuren maar die is icter dus hij ging er nieuwe software opzetten.maar ik heb uiteindelijk met de tweede gebeld naar t-mobile kon geen opties doen mijn scherm was iedere keer zwart niet meer verder te krijgen en als iemand me belt krijg die de voicemail.kortom ik heb helaas slechte ervaring nu met de
iPhone 4 toen heb ik voorgesteld om hem om te ruilen toch weer voor de 3gs.echter was het probleem dat t-mobile alleen nog de
iPhone 3gs 8 gb hebben.met een vriendelijke medewerker gesproken en zou voor mij gaan kijken of hij me toch kon helpen.na een uurtje belde hij me terug.en jawel hij kon de 32gb echt niet meer te pakken krijgen.
maar wel de laatste iphone 3gs 16gb geseald.
nu belt hij me morgen op om af te spreken op welke dag het beste is.omdat ik nu een microsim heb.en in de 3gs heb je natuurlijk een normale sim nodig.dus ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen,maar het klonk erg goed en bij betalen is er uiteraard niet bij.ik krijg het terug en de 3gs was ik erg over te spreken maar ja ik ben een fan van de iphone,helaas valt deze tegen.
maar ik ben blij dat het opgelost kon worden