iPhone HD - iPhone 4G - iPhone 2010

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

iPhone HD - iPhone 4G - iPhone 2010

Berichtdoor iPhoned » di 01 jun 2010, 22:29

Nog een weekje wachten en we weten meer over de nieuwe iPhone 2010. De namen 'iPhone HD' en 'iPhone 4G' doen de ronde. We wachten met spanning af tot het WWDC op 7 juni 2010 waar Steve Jobs de nieuwe iPhone zal aankondigen.

Naar verwachting is de nieuwe iPhone al vlot leverbaar, de laatste geruchten zijn dat de iPhone HD / 4G al eind juni leverbaar zal zijn. Of Nederland daarbij hoort is nog onduidelijk. T-Mobile treft al de voorbereidingen voor de Microsim, de lancering zal dus niet lang meer duren...

Lees het laatste nieuws over de iPhone 4G

Ben jij van plan om een nieuwe iPhone aan te schaffen? Je reactie zien we hieronder graag tegemoet!
iPhoned
Beheerder

Re: iPhone HD - iPhone 4G - iPhone 2010

Berichtdoor wblink » wo 02 jun 2010, 19:03

iPhoned schreef:Lees het laatste nieuws over de iPhone 4G

Ben jij van plan om een nieuwe iPhone aan te schaffen? Je reactie zien we hieronder graag tegemoet!

Je maakt me blij: er zie geen enkele reden om mijn 3GS te vervangen ... gelukkig!
Willem.

Iphone 3GS
wblink

Berichtdoor ronald24e » wo 02 jun 2010, 22:14

Aangezien ik nog de 3G heb omdat ik de 3GS niet echt de moeite waard vond om weer geld uit te geven ga ik uiteraard wel voor de "4G" , die 3G is nu toch wel een keer aan vervanging toe:)
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor Robert19101985 » wo 04 aug 2010, 09:39

Beste Allen,

Ik heb momenteel de I-phone 3G 16GB (nu bijna 2 jaar zonder enige problemen) in het wit en ga mijn Abb. verlengen binnenkort en wil heel erg graag de I-phone 4G. Ben gisteren naar de winkel geweest en daar gaf de verkoper mij de informatie dat de eerste lichting I-phone 4G problemen heeft met het bereik door de plaatsing van de antenne linksonderin het toestel, waardoor het signaal niet sterk genoeg is en je dus vaak problemen hebt met het bereik.(dit lees je ook steeds vaker op internet) De 2de lichting I-phone 4G zou dat probleem niet meer hebben.

Weet iemand wanneer de 2de lichting I-phone 4G geleverd word aan de diverse verkooppunten? En heeft iemand anders nog een aanvulling op eventuele problemen die zich momenteel voordoen met de I-phone 4G??

Mvg. Robert.
Robert19101985

Berichtdoor starman300 » zo 08 aug 2010, 23:08

die tweede lichting is niet bekend er worden wel aan de klanten geleverd die 20 juli voor besteld hadden.
ik had hem ook besteld en had de 3gs al.
die schonk ik aan mijn dochter.
ik heb nu twee splinter nieuwe iphone4 gehad.
nou ik heb alleen maar kwalen aan deze lang verwachte iphone.
maar ik heb van t-mobile een eerste omruiling gehad en netjes afgehandeld moet ik erbij zeggen.maar het tweede toestel heeft de zelfde nukken.
een kennis heeft hem ook genomen en ook dezelfde kuren maar die is icter dus hij ging er nieuwe software opzetten.maar ik heb uiteindelijk met de tweede gebeld naar t-mobile kon geen opties doen mijn scherm was iedere keer zwart niet meer verder te krijgen en als iemand me belt krijg die de voicemail.kortom ik heb helaas slechte ervaring nu met de iPhone 4 toen heb ik voorgesteld om hem om te ruilen toch weer voor de 3gs.echter was het probleem dat t-mobile alleen nog de iPhone 3gs 8 gb hebben.met een vriendelijke medewerker gesproken en zou voor mij gaan kijken of hij me toch kon helpen.na een uurtje belde hij me terug.en jawel hij kon de 32gb echt niet meer te pakken krijgen.
maar wel de laatste iphone 3gs 16gb geseald.
nu belt hij me morgen op om af te spreken op welke dag het beste is.omdat ik nu een microsim heb.en in de 3gs heb je natuurlijk een normale sim nodig.dus ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen,maar het klonk erg goed en bij betalen is er uiteraard niet bij.ik krijg het terug en de 3gs was ik erg over te spreken maar ja ik ben een fan van de iphone,helaas valt deze tegen.
maar ik ben blij dat het opgelost kon worden ;)
starman300

Berichtdoor Robert19101985 » ma 09 aug 2010, 08:55

He Starman 300.
Bedankt voor je reactie en jou ervaring met de iPhone 4G.

Dit doet mij toch wel twijfelen aan de betrouwbaarheid en kinderziektes op de iphone 4G en denk dat ik nog maar even wacht met het bestellen ervan. (hoe moeilijk is dit ook vind :-))

Mocht ik wat meer te weten komen over die eventuele 2de lichting 4G en dat deze die problemen niet meer hebben laat ik van me horen.

Gr. Robert.
Robert19101985

Berichtdoor *ingrid* » wo 11 aug 2010, 00:09

ik ben benieuwd hoe jou ervaring ermee worden.
ik heb vandaag mijn iPhone 3gs 16 gb bezorgd gekregen en weet je ik ben gewoon weer dol gelukkig mee.
ken je nagaan,ik wacht wel tot er een betere versie hierop volgt,misschien wel een 4gs???
maar ik was bij de t-mobile shop en die waren ook erg negatief over de nieuwe iphone en raden klanten dan ook de 3gs aan.omdat deze teveel kinderkwaaltjes
vertoont.kun je nagaan dat zeggen ze in de winkels,die juist aan je moeten verdienen :shock:

ps:ik kwam niet meer op dit forum onder starman300 dus heb een nieuwe aangemaakt.ik had in mijn profiel de stijl iphone aangeklikt een beheerder gemaild,geen antwoord helaas :lol:
*ingrid*

Berichtdoor Robert19101985 » wo 11 aug 2010, 09:03

He Ingrid,

ja ik ben zelf ook naar de T-Mobile shop geweest en die verkoper daar gaf ook aan nog even te wachten met het aanschaffen van een I-phone 4.

Ik heb alleen erg veel verschillende reacties gehoort van mensen die er een hebben. De een ervaart die problemen met de antenne daar een ander helemaal geen problemen heeft.

Ik ga vanmiddag naar de winkel om hem te laten bestellen want volgens mij is het dat er een aantal tussen zitten die niet goed zijn maar het gros wel goed is en geen problemen hebben.

Zodra ik hem binnen heb en er een aantal weken mee loop ga ik zelf een conclusie trekken...

Gr. Robert.
Robert19101985

Berichtdoor *ingrid* » wo 11 aug 2010, 15:45

hey robert

dat is goed,hij is mooi zowieso hoor.
maar inderdaad de een heeft meer last dan de andere.
maar ze gaan de bumper er als het goed is ook gelijk bij leveren.
ik moest hem via een appli bestellen en krijg hem pas over 3 weken ofzo.
nu het leukste ik kreeg net mail van t-mobile dat mijn iPhone in de reparatiedienst is aangekomen.dus ik ga maar weer bellen.
maar laat je ervaring weten.want hij blijft aantrekkelijk,ik heb gewoon erge pech gehad.
*ingrid*

Berichtdoor Robert19101985 » do 12 aug 2010, 09:08

Heb hem gisteren besteld maar heb een heleboel wachtende voor me. Dus dat gaat nog wel even duren. Ze durven niet eens meer te zeggen hoe lang precies.

Dus als het langer gaat duren kom ik misschien vanzelf wel in de 2de lichting I-Phone 4 levering en met die toestellen zou niets meer mis mogen zijn.

We zien het wel. Heb voorlopig me 3G nog en die doet het na 2 jaar nog steeds prima. Wel zonde dat ik van de 4G geen witte kon bestellen nog.

Will keep you posted!
Robert19101985

Keer terug naar Het Archief