heartburn schreef:Rond 20 juli heb ik een iPhone 4G besteld bij Belcompany via hun website. Er volgden vele e-mails die snelle levering beloofden. "Uw iPhone is vanmiddag bij ons binnen gekomen" zo luidde er een van. De volgende dag kreeg ik een e-mail die mij mededeelde dat mijn bestelling was gecancelled. Geen opgaaf van reden. Dus maar naar een winkel in de stad gegaan. Ook daar een lange wachttijd natuurlijk. Gisteren, na 3 weken opeens een telefoontje van Bel Company. Vandaag zou hij geleverd worden per koerier. Of ik mijn pinpas en paspoort vast in de aanslag wilde houden. Vanmiddag om kwart over zes kwam er een wat ruw aandoend heerschap met een plastic doosje. Eindelijk dacht ik! Maar al snel begon deze heer de mompelen dat zijn papieren niet klopten. Op een van zijn papieren stond kennelijk het woord "ID-card"in plaats van paspoort. Dat kan zomaar niet. "Helaas mijnheer, ik neem de telefoon weer mee." riep hij en voegde de daad bij het woord. Ik stribbelde nog wat tegen:Ik heb hier mijn paspoort toch? En u mag al mijn bankafschriften inzien!"."U moet morgen Belcompany maar bellen, ik kan er niets aan doen" riep hij en vluchtte zijn auto in. Daar ging mijn nieuwe speeltje weer. Ondertussen heeft Belcompany wel mijn contract verlengd en kan ik dus zonder grote vertraging niet naar een andere winkel. Wat moet ik doen?
heartburn schreef:Het is gewoon mijn ervaring als klant. Ik heb verder geen enkel belang. Morgen krijg ik weer een bezorger aan de deur. Als het goed verloopt zal ik dat melden.
heartburn schreef:Vandaag weer een bezorger aan de deur geweest. Ook nu klopte er iets niet. Op een van de twee contracten stond een foutief ID kaart nummer vermeld. Gelukkig kon de telefoon dit keer na een telefoontje toch afgeleverd worden en ben ik dus nu de gelukkige bezitter van een iPhone 4.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast