IPhone opstarten zonder Itunes

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

IPhone opstarten zonder Itunes

Berichtdoor tonv » ma 14 dec 2009, 13:18

Hallo,

Ik heb een gejailbreakte iPhone met een T-mobile sim. Echer als ik hem helemaal uitzet en weer aan, vraagt hij steeds naar Itunes. Ik kan verder niets doen. Enig idee of hij ook op te starten is zonder Itunes?
tonv

Re: IPhone opstarten zonder Itunes

Berichtdoor ronald24e » za 09 jan 2010, 22:15

Je hebt waarschijnlijk een iPhone 3gs waarbij je alleen een tethered jailbreak kunt uitvoeren.
Helaas is daar nog geen oplossing voor en zul je je iphone altijd of via itunes of via blackra1n op moeten starten.
ronald24e
Beheerder

Re: IPhone opstarten zonder Itunes

Berichtdoor Mobius » do 14 jan 2010, 17:46

Hallo Tonv

Als je je telefoon met BlackRa1n heb gejailbreaked moet je zorgen dat je telefoon nooit uit gaat of uitzet. Doe je dit wel krijg je inderdaad het USB stekkertje en Itunes logo te zien. Ik geloof dat Geohot wel bezig is met een permanente jailbreak ? maar zover ik weet is die er nog niet . Dus wil je toch een jailbreak op je telefoon kan dat wel maar moet je zorgen dat je accu nooit leeg gaat en je moet ook nooit je telefoon uitzetten.

Mocht je nog vragen hebben let me know :-) ;)
Mobius

Keer terug naar Het Archief