iPhone traag na installeren iCloud

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

iPhone traag na installeren iCloud

Berichtdoor JanSr » za 22 okt 2011, 11:32

Mijn iPhone werd uiterst traag nadat ik iCloud had ingesteld, bovendien halverwege de dag al een lege battterij.
Ik heb nu alle synchro's uitgezet op iPhone zoeken na, nu werkt de iPhone weer normaal.

Daarmee ontstaat de vraag wat je eigenlijk kan met iCloud.
Iemand al ervaring?
JanSr

Re: iPhone traag na installeren iCloud

Berichtdoor iMaze » wo 02 nov 2011, 22:43

JanSr schreef:Mijn iPhone werd uiterst traag nadat ik iCloud had ingesteld, bovendien halverwege de dag al een lege battterij.
Ik heb nu alle synchro's uitgezet op iPhone zoeken na, nu werkt de iPhone weer normaal.

Daarmee ontstaat de vraag wat je eigenlijk kan met iCloud.
Iemand al ervaring?

Ik gebruik iCloud en vind het erg gaaf. Zo kan ik via de computer mijn hele iPhone agenda zien, en al mijn contacten en natuurlijk zoek mijn iPhone. Ook heb je 'Photostream'als je dit aan zet en je download iCloud op je Pc/Mac, komen je foto's die je op je iPhone hebt gemaakt in de daarvoor geselecteerde map, waarschijnlijk: computer->Mijn Documenten-> iCloud-> Downloads.
Dus over algemeen erg handig, maar je moet wel zorgen dat iCloud niet al je apps backupt op je iCloud storeage, want dan heb je uiteindelijk geen ruimte meer voor je contacten etc.

iMaze
iMaze

Berichtdoor verhoeven03 » di 22 nov 2011, 10:54

Volgens mij is het batterij probleem ook opgelost met iOS 5.1.

Je kan altijd nog een aantal functionaliteiten van iCloud uitzetten om je batterij te sparen
Reviews, prijzen, nieuws, tips, informatie, aanbiedingen en specificaties van apple producten op http://www.wazzappel.nl
verhoeven03

Berichtdoor tminkels » wo 30 nov 2011, 16:48

Ik heb gewoon vrede gesloten met het feit dat de iPhone snel leeg gaat. ik heb elke 5 min mail sync, bluetooth, wifi en iCloud aan staan, en nog kan ik 8 uur aan de slag. ik heb de helderheid op 50% staan. misschien is dat het wel.

p.s. ik hen geen itunes backup op iCloud staan. misschien scheelt dat ook.
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Keer terug naar iPhone algemene discussie