Persoonlijk heb ik de volgende mening over verzekeringen(dit geldt dus voor alle soorten verzekeringen)
Tegenwoordig kun je je voor zo goed als alles verzekeren en lijken de premies allemaal wel laag maar uiteindelijk betaal je een hele berg geld en maak je er bijna nooit gebruik van en dan nog maar te zwijgen over de voorwaarden die sommige verzekeraars hanteren als je wel een keer een beroep doet op je verzekering.
Persoonlijk bekijk ik altijd of ik de eventuele schade zelf zou kunnen dragen, in het geval van een
iPhone zou dat dus neerkomen op een maximale schade van rond de 500 euro om mijn telefoon te vervangen(uiteraard ook voordeliger te koop maar ga even van het ergste uit)
Dit bedrag zou ik wel kunnen dragen indien nodig dus verzeker ik me er niet voor.
Als je zo al je verzekeringen zou bekijken zul je zien dat veel dingen overbodig zijn.
Nu kan ik natuurlijk niet bij iedereen in zijn of haar potemonnee kijken en daarom geef ik ook aan kijk gewoon wat de maximale schade is en bekijk of je die zelf zou kunnen dragen, ookal moet je die schade soms zelf dragen zul je nog zien dat het goedkoper is om te doen dan om al die maanden die premie te moeten betalen.
Succes met het maken van je keuze.