Hallo,
ik heb al een tijdje een ipod touch 8 gb.
Zoals de titel al zegt: Als ik gedownloade applicaties wil openen komt het beginscherm in beeld maar die verdwijnt meteen weer na nog geen 1 seconde.
elke keer als ik mijn apps download en me ipod synchroniseer zegt itunes dat sommige apps niet over konden worden gezet naar de computer, deze moest ik eerst machtigen. Ik heb al in andere forum's gelezen dat je je computer moet machtigen zodat ze toch naar je computer kunnen worden overgezet. Toch na de machtiging blijft hij elke synchronisatie om machtiging vragen. Dit moet ik dus elke keer herhalen na de synchronisatie.
Als ik apps downloade via me ipod kan ik deze niet naar de computer synchroniseren, ook niet na de machtiging. De app blijft dan niet gemachtigt voor de computer. Ik heb altijd de synchronisatie van programma's aangevinkt bij het syncrhoniseren van me ipod. Als ik een app download via itunes en heb synchroniseer naar me ipod geeft hij hetzelfde probleem en moet ik de computer machtigen, na de machtiging verdwijnen de programma's van me ipod touch. Ook als ik me ipod touch uit zet en weer aan zet en een app probeer te openen krijg ik hetzelfde probleem dat de app maar 1 seconde werkt.
ik heb al een keer me ipod herstelt en itunes eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd maar toch blijft het zich herhalen. Ook kan het niet zijn dat er foute apps tussen zitten want ik heb alleen de applicatie hyves of uitzending gemist. Zelfs al bij alleen de app "uitzending gemist" doet het probleem zich voor dat hij niet kan synchroniseren, ook niet na de machtiging.
hoe moet ik dit probleem oplossen?
(als iets onduidelijk is van me verhaal moet je het maar even zeggen)