Ipod Apps werken niet meer

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Ipod Apps werken niet meer

Berichtdoor JelleDros » vr 29 jan 2010, 23:55

Hallo,
ik heb al een tijdje een ipod touch 8 gb.
Zoals de titel al zegt: Als ik gedownloade applicaties wil openen komt het beginscherm in beeld maar die verdwijnt meteen weer na nog geen 1 seconde.
elke keer als ik mijn apps download en me ipod synchroniseer zegt itunes dat sommige apps niet over konden worden gezet naar de computer, deze moest ik eerst machtigen. Ik heb al in andere forum's gelezen dat je je computer moet machtigen zodat ze toch naar je computer kunnen worden overgezet. Toch na de machtiging blijft hij elke synchronisatie om machtiging vragen. Dit moet ik dus elke keer herhalen na de synchronisatie.

Als ik apps downloade via me ipod kan ik deze niet naar de computer synchroniseren, ook niet na de machtiging. De app blijft dan niet gemachtigt voor de computer. Ik heb altijd de synchronisatie van programma's aangevinkt bij het syncrhoniseren van me ipod. Als ik een app download via itunes en heb synchroniseer naar me ipod geeft hij hetzelfde probleem en moet ik de computer machtigen, na de machtiging verdwijnen de programma's van me ipod touch. Ook als ik me ipod touch uit zet en weer aan zet en een app probeer te openen krijg ik hetzelfde probleem dat de app maar 1 seconde werkt.

ik heb al een keer me ipod herstelt en itunes eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd maar toch blijft het zich herhalen. Ook kan het niet zijn dat er foute apps tussen zitten want ik heb alleen de applicatie hyves of uitzending gemist. Zelfs al bij alleen de app "uitzending gemist" doet het probleem zich voor dat hij niet kan synchroniseren, ook niet na de machtiging.

hoe moet ik dit probleem oplossen?
(als iets onduidelijk is van me verhaal moet je het maar even zeggen)
JelleDros

Re: Ipod Apps werken niet meer

Berichtdoor jan » za 30 jan 2010, 16:22

Ik heb dit probleem ook wel eens op mijn jailbroken iPhone 3G (3.1.2), en de oplossing bij mij is erg makkelijk:

Deinstalleer nu.nl, installeer nu.nl

Op de één of andere manier werkt dit voor mij, dus misschien werkt het ook bij jou.
Voor de simpelste Nerderlandstalige iPhone en iPod Touch Tutorials kijk je natuurlijk op http://www.iphonetutorials.nl.(Elke dag nieuwe, handige tutorials!)
jan
Beheerder

Re: Ipod Apps werken niet meer

Berichtdoor laurie-93 » za 13 feb 2010, 20:59

hoi, ik heb 3 weken geleden een ipod touch 8gb gekocht. maar dat probleem met die app's heb ik dus ook, en ik heb al heel veel geprobeerd maar het lost niks op! ik heb mijn ipod ge reset, ik heb itunes op nieuw geodwnload, ik heb alle app's er af gehaald, en opnieuw op gezet en Ik heb zelfs nu.nl gedownload? maar bij mij helpt dat helemaal niks.

enig ideee wat ik nu nog kan doen? vind het best wel zonde van mijn tgoch wel dure ipod...

-
jan schreef:Ik heb dit probleem ook wel eens op mijn jailbroken iPhone 3G (3.1.2), en de oplossing bij mij is erg makkelijk:

Deinstalleer nu.nl, installeer nu.nl

Op de één of andere manier werkt dit voor mij, dus misschien werkt het ook bij jou.
laurie-93

Keer terug naar Het Archief