iShield

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

iShield

Berichtdoor Floris » di 09 dec 2008, 14:47

Vrijdag heb ik voor sinterklaas een Ishield gekregen, het is een nieuw product in nederland zover ik weet. Heeft iemand er ook eentje besteld ? Tot nu toe vind ik het een erg fijn product, heel anders dan het huidige aanbod van protectors die meestal alleen het scherm beschermen. Ik kan het erg aanraden aan iedereen die zijn geliefde apple product wil beschermen.

Groeten,Floris

Ik ben trouwens nieuw op het forum :)
Laatst bijgewerkt door SiPhoned op di 09 dec 2008, 15:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Spam link verwijderd
Floris

Re: iShield

Berichtdoor SiPhoned » di 09 dec 2008, 15:19

Leuk dat jullie dozen door schuiven, maar wat jullie verkopen zijn invisibleShield van ZAGG. Zeker met korting coupons een stuk goedkoper te krijgen.

Topicstarter post van een HES Amsterdam IP, waar iShield ook vandaan komt, links naar jullie website worden dan ook niet gewaardeerd (jullie zijn totaal niet onafhankelijk).
SiPhoned
Beheerder

Berichtdoor libia » wo 10 dec 2008, 14:02

Wel leuk dat je iets met mn tip doet :P

Maar je kunt beter reclame makrn op een normale manier ;)
Vragen horen in het forum, pm's en e-mails met vragen worden over het algemeen niet beantwoord (behalve als de vraag niet in het forum thuis hoort)
libia

Berichtdoor borgqueenx » wo 10 dec 2008, 18:35

SiPhoned schreef:Leuk dat jullie dozen door schuiven, maar wat jullie verkopen zijn invisibleShield van ZAGG. Zeker met korting coupons een stuk goedkoper te krijgen.

Topicstarter post van een HES Amsterdam IP, waar iShield ook vandaan komt, links naar jullie website worden dan ook niet gewaardeerd (jullie zijn totaal niet onafhankelijk).

coupons voor invisible shield? waar? :D
Afbeelding
borgqueenx
Beheerder

Keer terug naar Het Archief