Jailbreak/Unlock iphone 1G

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Jailbreak/Unlock iphone 1G

Berichtdoor Bassie » di 08 dec 2009, 21:19

hallo ik heb een iPhone 1g gekregen,

ik wil hem jailbreaken en unlocken. ik heb hem herstelt in de DFU mode naar een firmware van 3.2.1. Maar als ik hem gewoon aansluit op de pc komt er te staan dat ik er een simkaart in moet doen, ik dat doen; mijn vodafone, hij komt nu tenminste in beeld. maar zecht dat het geen geldige sim is.
ik start blackra1n maar dan doet hij het niet.

heeft er iemand een oplossing?????

HELP HELP HELP HELP
Bassie

Re: jailbreak, unlock

Berichtdoor ronald24e » za 09 jan 2010, 21:55

Dit is niet de plaats voor problemen maar goed.....

Als je je iPhone zonder sim kaart aansluit op je computer en dan blackra1n draait zal hij hem jailbreaken.
Hierna kun je door op het blackra1n logo op je iphone zelf te drukken de "app" sn0w installeren.
sn0w zorgt ervoor dat je iphone unlockt wordt, start dus sn0w en hierna kun je je Vodafone kaartje erin doen en werkt je iphone gewoon.

Let wel op je data abbonement! zonder zorgeloos internet kan het erg duur worden met vodafone in je Iphone(zomaar een tip)

Verder succes met unlocken!
ronald24e
Beheerder

Re: jailbreak, unlock

Berichtdoor jan » za 30 jan 2010, 16:18

Dat werkt inderdaad, had dit probleem ook
Voor de simpelste Nerderlandstalige iPhone en iPod Touch Tutorials kijk je natuurlijk op http://www.iphonetutorials.nl.(Elke dag nieuwe, handige tutorials!)
jan
Beheerder

Keer terug naar Het Archief