Jan, blogger op iphoned.nl

Ben je nieuw op het forum? Stel je hier dan even voor

Jan, blogger op iphoned.nl

Berichtdoor jan » wo 04 feb 2009, 15:27

Hoi allemaal,
Ik ben Jan van Kampen. Ik ben 18 jaar. Natuurlijk ben ik helemaal iPhone gek. Ik heb een iPhone 3G in mijn bezit, het gaat om de zwarte iPhone met 16GB geheugen.

De app store en applicaties vind ik het leukst aan de iPhone, en daar blog ik dus het liefst over. Gratis applicaties, betaalde applicaties en jailbroken applicaties .... het maakt mij niet uit. Crack applicaties vind ik daarentegen niks. Ik vind het niet normaal als je hier gebruik van maakt, want ontwikkelaars steken heel veel tijd in een applicatie die jij dan vervolgens jat, maar ja, dat is mijn mening.

Voor de rest zijn mijn hobby's computeren (zowel mac als windows) en drummen. Ik speel al sinds mijn 14e in een bandje waarmee we vaak optreden. Dit verklaart mijn voorliefde voor muziek-applicaties op de iPhone.

Als jullie mij willen volgen, dan moet je vooral de site checken om 08:00, 12:00, 16:00, 20:00 of 22:00. Dit zijn vanaf nu mijn normale tijden van posten ALS er iets te melden is.

Nou heb ik wel weer genoeg geschreven :P ...
Jan'
Voor de simpelste Nerderlandstalige iPhone en iPod Touch Tutorials kijk je natuurlijk op http://www.iphonetutorials.nl.(Elke dag nieuwe, handige tutorials!)
jan
Beheerder

Keer terug naar Voorstelronde iPhoneForum leden