Jihaa hij is er! De Jailbreak 3gs 3.1.3 (5-12-01)

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Jihaa hij is er! De Jailbreak 3gs 3.1.3 (5-12-01)

Berichtdoor elsvdw » ma 03 mei 2010, 15:55

Hallo, ik ben net nieuw op het forum hier, en kwam hier eigenlijk kijken of de jailbreak voor de 3GS 3.1.3 er al was,.. hield alles in de gaten via twitter etc, en zat zelfs Geohot te vervloeken dat tie eerst lekker een koekie voor hield, en vervolgens zn kaken stijf op elkaar hield. Maaarrr het Dev-team heeft m nu, en ik heb m met suc6 erop staan!!! Hier komt de link van het Dev-team http://blog.iphone-dev.org/post/567311413/spirit-freed en dit is de link van de download http://spiritjb.com/ ik denk dat ik 1 van de eerste was,.. je komt nu amper de site meer op,.. maar suc6 allen!!! Groetjes Els
heb 2 echtgenoten, 1 heet Peet, de ander 3GS :p
elsvdw

Re: Jihaa hij is er! De Jailbreak 3gs 3.1.3 (5-12-01)

Berichtdoor ronald24e » di 04 mei 2010, 15:58

Hij is er inderdaad eindelijk:)

Alleen jammer dat ze de unlock nog niet voor elkaar hebben maar goed daar heb ik toch geen last van..
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor pabaso » za 08 mei 2010, 10:54

werkelijk geweldig dat ze het toch weer voor elkaar hebben gekregen. ook ik zat met een 3 GS met nieuwe bootrom die nog niet thetered gejailbreakt kon worden!
heb alleen nog vraagtekens of ik na zo'n spirit jailbreak niet een iPhone overhou die niet meer simlockvrij is! Dus ik denk dat ik nog even wacht totdat ik zekerheid heb of ik na de jailbreak nog wel een simlockvrije Iphone overhou!
Maar inderdaad geweldig nieuws!!!zeker om dat ik hier al een tijdje op zat te wachten.
pabaso

Berichtdoor ronald24e » zo 09 mei 2010, 23:20

Heb je een softwarematige unlock of heb je een officiele unlock?

Als je een softwarematige hebt dan kun je de firmware beter niet updaten omdat er met de installatie hiervan ook een nieuwe baseband gebruikt wordt die nog niet gekraakt is waardoor je geen unlock kunt uitvoeren op dit moment.

Heb je een officieel simlockvrij toestel dan is er niets aan de hand.....
ronald24e
Beheerder

Keer terug naar Het Archief