Kopie safari

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Kopie safari

Berichtdoor Spenc3r » ma 03 nov 2008, 12:42

Is het mogelijk om een kopie te maken van safari en hier een andere startpagina in te zetten zodat ik mijn eigen "file" app krijg?

Anders moet ik in de auto gaan bladeren door mijn favorieten om de juiste site te vinden.
Spenc3r

Re: Kopie safari

Berichtdoor libia » wo 05 nov 2008, 18:31

Spenc3r schreef:Is het mogelijk om een kopie te maken van safari en hier een andere startpagina in te zetten zodat ik mijn eigen "file" app krijg?

Anders moet ik in de auto gaan bladeren door mijn favorieten om de juiste site te vinden.

safari (op de iphone) werkt toch niet met een startpagina? het onthoudt de laatste pagina's, je moet dus van te voren naar een bepaalde pagina gaan!
Vragen horen in het forum, pm's en e-mails met vragen worden over het algemeen niet beantwoord (behalve als de vraag niet in het forum thuis hoort)
libia

Berichtdoor Spenc3r » wo 05 nov 2008, 19:42

Hij onthoud idd de laatste pagina.

Maar mijn vraag is nog niet beantwoord.........
Spenc3r

Berichtdoor libia » za 08 nov 2008, 17:21

Spenc3r schreef:Hij onthoud idd de laatste pagina.

Maar mijn vraag is nog niet beantwoord.........

dan snap ik niet hoe je het bedoelt :P kun je het misschien wat beter uitleggen?
Vragen horen in het forum, pm's en e-mails met vragen worden over het algemeen niet beantwoord (behalve als de vraag niet in het forum thuis hoort)
libia

Berichtdoor Spenc3r » za 08 nov 2008, 20:19

IK wil gewoon een app waarmee ik als ik in de auto stap even kan controleren of er flitsers staan.

Ik heb een site waarop ik flitsers kan bekijken via de iphone.
Alleen moet ik dan eerst de juiste pagina opzoeken bij mijn favorieten.

En als die app niet voor handen is, vraag ik mij af of ik een kopie van safari kan maken en deze standaard op de flitspagina kan laten staan, zodat ik als het ware een eigen app heb gecreeerd :D
Spenc3r

Berichtdoor libia » zo 09 nov 2008, 18:25

Hier bestaat al een app voor :)

File Info downloaden (bij de top 25 gratis apps) en als het goed is kun je daarmee files, wegwerkzaamheden en flitspalen zien! (niet getest, maar staat in de beschrijving!)
libia

Berichtdoor Spenc3r » zo 09 nov 2008, 18:37

OK, thx.
Ik zal straks eens ff kijken
Spenc3r

Berichtdoor Spenc3r » zo 07 dec 2008, 11:30

Het is allemaal veel makkelijker kwam ik vandaag achter.
Je voert gewoon het adres van de site in, als de site is geladen druk je op het plusje onderin en kies je: "zet in beginscherm".

En je hebt een icoon op je springboard en je gaat automatisch naar de site
Spenc3r

Berichtdoor libia » ma 08 dec 2008, 15:54

Spenc3r schreef:Het is allemaal veel makkelijker kwam ik vandaag achter.
Je voert gewoon het adres van de site in, als de site is geladen druk je op het plusje onderin en kies je: "zet in beginscherm".

En je hebt een icoon op je springboard en je gaat automatisch naar de site

dat kan natuurlijk ook :P ff niet aan gedacht :D
libia

Keer terug naar Het Archief