Outlooksyncclient

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Outlooksyncclient

Berichtdoor Yor » zo 09 aug 2009, 13:51

Hoi allemaal,

Is iemand bekend met de foutmelding: "outlooksyncclient werkt niet meer goed, programma moet worden gesloten"

Ik heb al op diverse forums rondgekeken, maar nergens de juiste methode gevonden die mijn probleem oplost. Hopelijk op dit forum wel.

Groet
Yor

Re: Outlooksyncclient

Berichtdoor fpoppel » di 03 nov 2009, 19:54

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een nieuwe iPhone 3GS -32 GB en Windows Vista, office 2007. Kan iemand ons helpen ajb?

Bedankt
fpoppel

Re: Outlooksyncclient

Berichtdoor fpoppel » vr 13 nov 2009, 15:47

Ik ben eruit! EUREKA!! Maar het is niet de gemakkelijkste oplossing.

Ik heb in mijn windows een nieuwe gebruiker aangemaakt en in dit nieuwe account met een lege outlook lukte het synchroniseren wel. Ik kreeg niet meer de melding. Ik heb daarna mijn contactpersonen van Outlook van eerste gebruiker gekopieerd naar nieuwe gebruiker en hetzelfde gedaan met agenda. En het werkt!

Dus nu maar al mijn documenten etc. over gebracht naar nieuwe account en gebruik voortaan deze.

Hopelijk lukt dit bij jullie ook,

Succes
fpoppel

Keer terug naar Het Archief