Paar vragen voor aanschaf iPhone 4

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Paar vragen voor aanschaf iPhone 4

Berichtdoor Apple03 » do 26 aug 2010, 21:13

Hallo,

Mijn vader en ik willen allebei de nieuwe iPhone 4 aancshaffen, maar nu vroegen wij ons een paar dingen af:

1) bij voicecontrol(dialling) moet je dan eerst elke naam zelf inspreken, of herkent het systeem de letters gewoon?
2) kan je OUTLOOK mail nakijken via de iphone?
3) kan je HOTMAIL nakijken via de iphone?

Ik heb de zoekfunctie geprobeerd, maar daar werd ik niet wijzer van.
Bij voorbaat dank!
Apple03

Re: Paar vragen voor aanschaf iPhone 4

Berichtdoor WINDMILL » di 02 nov 2010, 22:45

Apple03 schreef:Hallo,

Mijn vader en ik willen allebei de nieuwe iPhone 4 aancshaffen, maar nu vroegen wij ons een paar dingen af:

1) bij voicecontrol(dialling) moet je dan eerst elke naam zelf inspreken, of herkent het systeem de letters gewoon?
2) kan je OUTLOOK mail nakijken via de iphone?
3) kan je HOTMAIL nakijken via de iphone?

Ik heb de zoekfunctie geprobeerd, maar daar werd ik niet wijzer van.
Bij voorbaat dank!

1. voicecontrol dient opnieuw ingesproken te worden voor elk afzonderlijk contact.
2. OUTLOOK is geen mailprovider maar een programma van windows. Je kunt het wel gebruiken om je adressen en contactpersonen te updaten. De mails komen nog steeds van de diverse mailproviders. Ik zelf heb Planet.nl, Hotmail, G-mail en Netscape op mijn mailprogramma staan en dit werkt zonder problemen.
3. Ja Hotmail is heel simpel te linken via de iPhone :D
WINDMILL

Keer terug naar Het Archief